נחשף: זה הכינוס שהציל את הבחירות במגזר החרדי

במהלך תוכניתו ברדיו 'קול ברמה', חושף הבוקר ישראל כהן על ההתייעצות הלילית שקיים נכדו של מרן הגרי"ג אדלשטיין אצל ח"כ יעקב אשר, והכינוס שהציל את הבחירות במגזר החרדי

במהלך תוכניתו ברדיו 'קול ברמה', חושף הבוקר ישראל כהן על ההתייעצות הלילית שקיים נכדו של מרן הגרי"ג אדלשטיין אצל ח"כ יעקב אשר, והכינוס שהתארגן בהתראה של 3 ימים בלבד.

"היה זה בשעת לילה מאוחרת של יום רביעי שלפני הבחירות" אומר ישראל, "לאחר שהוברר סופית שאין אפשרות טכנית לקיים כינוס ענק ברחובה של עיר בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל. מוטי פאלי, נכדו של רשכבה"ג מרן הגרי'ג אדלשטיין הגיע לרחוב ניסנבוים 12 בבני ברק, שם ישב ח"כ יעקב אשר שבעה על פטירת אביו. יחד אתו הגיעו גם דוד שפירא נכדו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל וזליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן, כדי לבחון מה ניתן לעשות במסגרת הזמן הקצר שנותר.

ח"כ אשר טען בתוקף שחייבים לקיים כינוס גדול בראשות מרן הרב אדלשטיין כי בלי זה אי אפשר להתניע את אווירת הבחירות ברחוב החרדי. "זה הסטרטר, זה מה שיצית את האש", התעקש אשר וכדי לפתור את הבעיה הטכנית הציע לעשות כינוס שישודר און ליין למאות נקודות שידור ברחבי הארץ. בו במקום נסגרו הפרטים והעלויות הכרוכות, וכך בהתרעה של שלושה ימים בלבד יצא לדרך הכינוס ההיסטורי שהבעיר את השטח החרדי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בדיחה

    שטויות, ההצלחה בבחירות לא קשורה לקמפיין, שנה פלוס של גזרות רוחניות וכלכליות והאפשרות הריאלית לנצח הוציאו את הציבור.

    יעקב |
    הגב