ניקיון דירות ובתים אחרי שיפוץ: 5 טיפים לבחירת חברת ניקיון בתים

ניקוי הכתמים והאבק לאחר השיפוץ אינו פשוט ולא ניתן להסיר כתמי צבע ורובה בעזרת חומרי ניקיון רגילים, לכן הפתרון המומלץ והנכון ביותר הוא להזמין חברת ניקיון בתים מקצועית ומומלצת • איך תבחרו נכון חברת ניקיון בתים מומלצת ואמינה? קבלו 5 טיפים

בשעה טובה. קבלן השיפוצים סיים את העבודה בדירה ועכשיו אנחנו יכולים להיכנס לנכס המשופץ וליהנות מהעיצוב המרהיב ומהאווירה הנעימה. כאשר השיפוץ מסתיים הדירה עדיין איננה מוכנה למגורים מאחר שעלינו לנקות ולהבריק את הנכס ולטפל בשאריות של חומרי הבנייה כמו טיח, דבקים, כתמי רובה וצבע, שאריות בטון ועוד. ניקוי הכתמים והאבק לאחר השיפוץ אינו פשוט ולא ניתן להסיר כתמי צבע ורובה בעזרת חומרי ניקיון רגילים, לכן הפתרון המומלץ והנכון ביותר הוא להזמין חברת ניקיון בתים מקצועית ומומלצת.

איך לבחור נכון חברת ניקיון בתים מומלצת ואמינה? במדריך זה תמצאו 5 טיפים לבחירת חברה לניקיון בתים ודירות לפני מעבר/אחרי שיפוץ בדרך הנכונה והיעילה ביותר.

ניקיון בתים (צילום: PEXELS)

1. לא לוותר על פגישה בדירה עם נציג של חברת הניקיון

אין להסתמך על הצעות מחיר הניתנות בטלפון בלבד ומומלץ לבקש מנציג של חברת הניקיון לבקר בנכס על מנת להעריך נכון את העבודה ולהכין הצעת מחיר מסודרת ומפורטת. אם מסתמכים על הצעת מחיר טלפונית, לא פעם באמצע יום העבודה בעל חברת הניקיון יקפיץ את המחיר בטענות שונות ומגוונות והוא יאיים לעזוב את הדירה באמצע יום הניקיון אם הוא לא יקבל תוספת מחיר.

חברת ניקיון בתים מקצועית ומומלצת שולחת נציג מטעמה לדירה שיש לנקות לאחר שיפוצים, ורק לאחר ביקור בנכס החברה תכין הצעת מחיר מסודרת הכולל לו"ז, פירוט עבודה, חומרים, מספר מנקים וכמובן מחיר.

2. ותק בענף

בענף הניקיון אין עדיין רגולציה, לכן בהיעדר פיקוח יש בשוק לא מעט חאפרים המציעים שירותי ניקיון דירות ובתים אחר שיפוץ במחירים זולים, אך איכות העבודה שלהם רחוקה מלהיות טובה. כאשר בוחרים חברת ניקיון בתים לפי ותק בענף מפחיתים סיכונים מאחר שהוותק הארוך בענף הניקיון מעיד על מקצועיות ושירות ברמה גבוהה.

3. לבחור חברת ניקיון בתים המציעה פוליש

אם הזמנתם שיפוץ מקיף בבית או בדירה לבטח הקבלן דרש מכם לפנות את כל הרהיטים והחפצים הגדולים מהנכס. רגע לפני שחברת ההובלות פורקת את הארגזים בדירה המשופצת כדאי להזמין חברת ניקיון המתמחה בפוליש לרצפה, וכך נכנסים לדירה נקיה ונעימה עם רצפה מבריקה וללא כתמים ולכלוכים.

כדאי לעשות פוליש לרצפה אחרי השיפוץ בבית או בדירה, בין אם מחליפים את אריחי הריצוף ובין אם לא. הפוליש נועד להסיר את הכתמים הקשים מהאריחים, לחדש את מראה הרצפה, להגן עליה מפני היווצרות כתמים ושריטות ולהעניק את המראה הרטוב והמבריק שכולם אוהבים.

4. חבילת ניקיון בהתאמה אישית

עליכם לזכור כי קבלן הביצוע חייב לנקות את פסולת הבנייה מהדירה, אף תמיד נשארים כתמי צבע, שאריות של חומרי בנייה, עננים של אבק בכל מקום וכתמים נוספים שיש לטפל בהם במקצועיות ובעזרת חומרים נכונים כדי לא לגרום נזק למשטחים. אין אפשרות להזמין עוזרת בית לצורך ניקיון דירה אחרי שיפוץ כיוון שאין לה מכונות מתקדמות לניקוי ולהברקת משטחים בבית, ולבטח שהיא לא מסוגלת לעשות פוליש לרצפה.

את הניקיון בדירה לאחר השיפוץ יש להשאיר למנקים המקצועיים והמנוסים שמגיעים לביתכם עם ציוד מקצועי. חברת ניקיון בתים מתכננת את העבודה ותופרת לכם חבילת ניקיון בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים שלכם ולמצב הדירה.

5. המלצות וחוות דעת

כדי לבחור נכון חברת ניקיון בתים אחרי שיפוץ כדאי לבקש מקרובי משפחה, משכנים ומחברים המלצות על חברת ניקיון טובה ואמינה, ובנוסף חשוב לקרוא מידע על החברה באינטרנט. במיוחד כדאי להתייחס לחוות הדעת ולביקורות שנכתבו על החברה וכך תקבלו החלטה חכמה ושקולה יותר ותיהנו מבית נקי ומבריק לאורך זמן ומתמורה מלאה לעלות הניקיון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *