נתניהו פגש בבקו"ם את נכדה של מרים פרץ ששניים מילדיה נפלו על קידוש ה'

נתניהו הגיע אתמול לבקו"ם ונפגש עם מתגייסים לחטיבות גולני וגבעתי. "יש פה סיפורים נפלאים", אמר נתניהו בתום הביקור

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שלישי) בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר, עם מתגייסים לצה"ל שמיועדים לתפקידי לוחמה בחטיבת גולני ובחטיבת גבעתי.

בתחילת הביקור, פגש ראש הממשלה את המתגייסים החדשים בשרשרת החיול, רגע לפני עלייתם על מדים. לאחר מכן, עם סיום תהליך החיול, שוחח עמם והשיב על שאלותיהם השונות.

נתניהו אמר למתגייסים: "דיברתי עם כמה מכם וראיתי גם את המוכנות הפיזית וגם את זו הנפשית. יש לכם זכות גדולה היום – אתם מתגייסים ליחידות לוחמות מפוארות, כדי להדוף אויב אכזר, מפלצות שתקפו אותנו, ואנחנו מכים בהם עכשיו בחזרה ללא רחם ואנחנו ננצח אותם.

"אתם רוצים לנצח? אתם מוכנים להילחם? זה בדיוק מה שצריך. חברים טובים נפלו במערכה הזאת, והם נפלו כדי שנשיג את הניצחון הזה. יש שלוש מטרות: אחת – לחסל את החמאס. להחזיר את החטופים – שתיים. ושלוש – להבטיח שעזה לא תהיה יותר איום על ישראל".

נתניהו אמר בתום המפגש: "יש פה סיפורים נפלאים ונחישות ומחויבות לעם ישראל ולמדינת ישראל. זה מאוד מרגש. מרגש אותי להיות כאן עם הנכד של מרים פרץ, שאביו ודודו נפלו למען הגנה המדינה והוא מתגייס היום לגולני. אין ביטוי חזק יותר ממה ששמעתי ממנו, וממה שאני רואה כאן מהצעירים האחרים, הגיבורים הללו, על הנכונות שלנו להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו ובעזרת הרוח המיוחדת של עם ישראל. זה מה שאנחנו רואים פה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *