נתניהו: "רוצים לסתום לימין את הפה ברשתות החברתיות"

"ר האופוזיציה נתניהו תקף בחריפות את החוק המבקש להסיר תכנים מהרשתות החבריות: "סכנה גדולה לדמוקרטיה ולחופש הביטוי, הממשלה איננה מסתפקת בתקשורת המגויסת, עכשיו היא רוצה גם לסתום לימין את הפה ברשתות החברתיות".

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף בחריפות את החוק המבקש להסיר תכנים מהרשתות החבריות: "סכנה גדולה לדמוקרטיה ולחופש הביטוי, הממשלה איננה מסתפקת בתקשורת המגויסת, עכשיו היא רוצה גם לסתום לימין את הפה ברשתות החברתיות".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לדוכן הכנסת וביקש להתנגד לחוק שעבר במליאה מוקדם יותר, העוסק בהסרת תוכן המפורסם ברשתות החברתיות.

נתניהו הסביר: "החוק שהובא לכאן על ידי הקואליציה הדורסנית הזו הוא סכנה גדולה לדמוקרטיה ולחופש הביטוי. ממשלת בנט לפיד יחד עם סער מבקשת למעשה לצנזר את הרשתות החברתיות, שהן היום כיכר העיר, המקום היחיד שנותר שבו לימין יש עדיין חופש ביטוי מול התקשורת המגויסת של השמאל. יש גבול למה שהקואליציה הזו מנסה לעשות, מנסים לסתום את פיות בכל מקום, וגם במקום הזה. הממשלה איננה מסתפקת בתקשורת המגויסת, עכשיו היא רוצה גם לסתום לימין את הפה ברשתות החברתיות.

"שיהיה ברור, כולנו נגד שיח אלים ופוגעני בין אם הוא מתנהל ברשתות החברתיות, בין אם בתקשורת ובין אם בדיאלוג בין שני בני אדם, אבל כפי שאנחנו לא מצמידים שופט לכל לשיחה בין שני בני אדם ככה אנחנו לא צריכים להצמיד שופט כדי לצנזר את הרשתות החברתיות. כי פגיעה בחופש הביטוי ברשתות היא פגיעה אנושה בדמוקרטיה. גם כך לצערי מלכתכם כבר נעשית על ידי חברות התקשורת שמצנזרות באופן שיטתי את הימין. " ציין נתניהו. אבל בנט לפיד וסער לא מסתפקים בתקשורת המגויסת, בצנזור שעושות חברות התקשורת לימן, הם מנסים עכשיו לסתום גם את הפרצה הזו. מי שגנבו את הבחירות האחרונות ולא עוברים את אחוז החסימה מבקשים עכשיו לסתום לציבור את הפה כדי לגנוב את הבחירות הבאות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט לפיד סער וכל הממשלה הרקובה אינשאלה סרטן ישרוף אתכם נבלות בני כלבות

    אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב