סער: "ליכודניקים מבטיחים להצביע לי"

יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער: "הרעיונות שהיו ביסוד תנועת הליכוד, הם עדיין נכונים ונמצאים היום בתקווה חדשה. ליכודניק אמיתי מצביע ת"

היום (ג) ערך יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער כנס בחירות בחיפה בהשתתפות יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, צביקה האוזר.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער: "אתם לא מבינים כמה חברי ליכוד אומרים לי בשיחות אישיות: אנחנו איתך עוזרים לך, אך תבין אותנו. אני מבין, הגענו לשלב שבמדינה שלנו בזמן שלטון הליכוד יש פחד, לפרנסה, אנשים מפחדים. אבל אמר מנחם בגין מאחורי הפרגוד כולנו בני חורין! אני קורא לכל ליכודניק אמיתי להצביע מאחורי הפרגוד ת, כי אלו הערכים עליהם גדלנו והיום מייצגת תקווה חדשה."

ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון: "מדינת ישראל משוועת להנהגה חדשה, משוועת לשינוי. אנחנו רוצים ראש ממשלה שרואה אנשים, ויפסיק את תרבות השקר. מגיע לכם לנצח ובידיים של כולנו הפעם להביא את השינוי! ביום שלישי אנחנו מצביעים על החיים של כולנו!״

ח"כ צביקה האוזר: "אני אומר לכם, כמי שמכיר את גדעון אישית: אין מתאים מגדעון סער להוביל היום את מדינת ישראל אל מול האתגרים העומדים לפתחנו, אתגרים חברתיים בטחוניים ומדיניים כאחד. אין מתאים מגדעון סער לבנות מחדש את החוסן הלאומי ולאחד חברה מרוסקת שמשאירה לנו ההנהגה הנוכחית."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *