עצמאות? חולדאי ביטל את מופע הזיקוקים בתל אביב

עיריית תל אביב-יפו הודיעה כי היא מבטלת את מופעי זיקוקי הדינור ברחבי העיר.

עיריית תל אביב-יפו הודיעה כי היא מבטלת את מופעי זיקוקי הדינור ברחבי העיר. ראש העירייה רון חולדאי מסר: "אנחנו קשובים לרחשי הלב של הציבור ולאחר מחשבה רבה והתחבטויות לא מעטות, שכללו גם סקר מקיף, החלטתי שלא יהיו השנה זיקוקי דינור בטקסי יום העצמאות.

עיריית ת"א הצטרפה לעשרות רשויות – והודיעה על ביטול מופעי הזיקוקים בחגיגות יום העצמאות בשל פניות לוחמים עם פוסט טראומה.

עיריית תל אביב יפו הינה הרשות היחידה המקיימת טקס מרכזי נפרד לחללי הטרור והוא יתקיים בגן מיוחד שהוקם בגני יהושע בסמוך לגן הבנים ובסמיכות לאירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

העיתונאי הימני שמעון ריקלין תקף את חולדאי: "ביטול הזיקוקים ביום העצמאות הוא טעות. ועוד שלב בנמיכות הקומה ובהתכנסות לתוך עצמנו. אכן יש רעש מוגזם בישראל בכבישים במסגדים ובמסיבות טבע. תתחילו עם זה. יש גם בעיה של הלומי הקרב. יש אוזניות או הכנות אחרות. עם נורמלי אינו מפסיק את שירת חייו וחוגג את עצמאותו בדממה. חבל מאוד".

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "אנחנו קשובים לרחשי הלב של הציבור ולאחר מחשבה רבה והתחבטויות לא מעטות, שכללו גם סקר מקיף, החלטתי שלא יהיו השנה זיקוקי דינור בטקסי יום העצמאות. אחד הדברים שהכריעו והשפיעו על ההחלטה היו פניות של לוחמים פוסט טראומתיים שביקשו לבטל את המופע, כמו גם התחשבות באוכלוסיית האנשים עם מוגבלות. אני מקווה שבשנה הבאה נמצא אלטרנטיבה ידידותית לסביבה ומרשימה לא פחות, ואף יותר".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *