פרובוקציה לפני הבחירות: מיכאלי מקדמת רכבת בשבת

שרת התחבורה מרב מיכאלי מקדמת הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת. מתנועת ש״ס נמסר: "שרת התחבורה מנסה לטשטש את הכישלון המחפיר של הקדנציה שלה בכל התחומים, באמצעות קמפיין בחירות ציני על חשבונה של השבת היקרה"

שרת התחבורה מרב מיכאלי מקדמת הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת. לדברי השרה מיכאלי, אי-ההפעלה בסופי השבוע תפגע פגיעה של ממש בציבור שאינו מחזיק ברכב פרטי.

עוד אמרה שרת התחבורה כי "ההפעלה של הרכבת הקלה בשבת צפויה גם תועלת משקית רחבה יותר, הצפויה להביא להפחתת יוקר-המחיה של הציבור הנע בגוש-דן, לחיזוק תפקוד המשק, להפחתת הזיהום והשימוש ברכב הפרטי, ומעבר לכלי תחבורה חשמלי ונקי יותר".

"עד לעת עתה האילוצים הקואליציוניים וההתחייבויות בין לפיד לבנט מנעו זאת", הוסיפה מיכאלי. "כעת הנחתה השרה את חברת נת"ע לבחון את האפשרויות ולהציג תוכנית מסודרת שתאפשר את הפעלת הרכבת הקלה בשבת מיד כבר עם הפעלת הקו בחודש נובמבר".

מתנועת ש״ס נמסר: "שרת התחבורה מנסה לטשטש את הכישלון המחפיר של הקדנציה שלה בכל התחומים, באמצעות קמפיין בחירות ציני על חשבונה של השבת היקרה והצביון היהודי של המדינה. חרפה."

הכתב בנצי רובין כתב בטוויטר: "שרת התחבורה מירב מיכאלי מודיעה שהיא מקדמת את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת. עובדה 1: מיכאלי היא כעת שרה בממשלת מעבר. עובדה 2: עוד 69 יום יש בחירות, וככל שנתקדם, יתגברו ההצעות הפופוליסטיות על מנת למשוך מצביעים."

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ מאיר פרוש על הפרסום ששרת התחבורה מקדמת תחבורה ציבורית בשבת: ״השרה מיכאלי עושה לנו קדימון מה חלילה יקרה אם ממשלת שמאל תעלה לשלטון. אנו נעשה הכל כדי שהנציגות החרדית תהייה גדולה, חזקה ומשפיעה בגוש הימין בכדי לשמור על עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל״.

עוד הוסיף, ״כשההישג היחיד של השרה בתחבורה הוא לשנות את הטמפרטורה ברכבת, לא מפתיע שהיא בוחרת להתעלם מהאסונות הטראגיים שארעו בחודש האחרון בדרכים ולנסות להפנות את האש למקומות אחרים״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *