צאו להתאוורר • אל על מחלקת עשרות אלפי כרטיסי טיסה למילואימניקים

מבצע שמחמם את הלב. אל על פתחה אמש בפני משרתי צה"ל במילואים ובסדיר, אפשרות לקבל כרטיס טיסה חינם למגוון יעדים באירופה

חברת התעופה הישראלית שבתחילת המלחמה הטיסה בחינם אלפי אנשי מילואים שקיבלו צו 8 בעת ששהו בחו"ל ואף הוציאה טיסות חילוץ עבור אנשי מילואים שנותרו בחו"ל ללא טיסה בעקבות סירובן של חברות זרות לטוס לישראל, מכריזה אתמול על מבצע הוקרה לחיילים, במסגרתו משרתים בצה"ל בשירות חובה, בקבע ובמילואים שביצעו לפחות שלושים ימי מילואים מפרוץ המלחמה, יוכלו לקבל כרטיס טיסה במתנה למגוון יעדים באירופה.

בסך הכל תעניק החברה עשרות אלפי כרטיסי טיסה בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים. מימוש ההטבה יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים. את הרישום להטבה פתחה החברה אתמול בלילה וכדי לקבל אותו יש לצרף טופס 3010 או טופס שמ"פ למשרתי המילואים וצילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר. רק נציין שההטבה אינה כוללת מיסי נמל. הנרשמים יקבלו קוד קופון אותו יוכלו להזין באתר החברה בעת הזמנת טיסה. מימוש ההטבה ייעשה דיגיטלית בלבד. לנציגי מוקד שירות הלקוחות של אל על לא ניתנה האפשרות להוציא קוד קופון עבור הזכאים.

אבל זה לא הכל. באל על הודיעו כי יתנו קדימות בשלב העלייה למטוס לכלל משרתי צה"ל וכי מנהלי השירות בטיסה יכירו תודה לחיילים על פועלם, בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה. נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של אל על אומר: כחברה שהתגייסה למאמץ הלאומי כבר בתחילת המלחמה, אנו מרגישים את המחויבות שלנו להעניק בחזרה לאלה שתרמו למדינה ולהגנתנו בתקופה הזאת. ההטבה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים תאפשר לאלפי משרתים שנתנו ועוד נותנים מעצמם, לקחת חופשה קצרה להתאווררות בחו"ל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *