צו איסור פרסום על המדינות שהטילו את הזפת ליד חופי ישראל

בעקבות פרסומים זרים על כך ש-2 מדינות הם אחראיות להטלת זפת מול חופי ישראל, המדינה החליטה להטיל צו איסור פרסום על זהות המדינות.

בעקבות פרסומים זרים על כך ש-2 מדינות הם אחראיות להטלת זפת מול חופי ישראל, המדינה החליטה להטיל צו איסור פרסום על זהות המדינות. האסון האקולוגי משתרע על פני כ-150 קילומטר בחופי ישראל. נזק ששנים רבות ייקח לתקן אותו.

חבר הכנסת מרב מיכאלי מהעבודה הביעה זעם: " צו איסור פרסום על אסון אקולוגי, צנזורה על חילופי שבויים, הסתרת פרוטוקולי הקורונה – בכל התחומים – מדיני, ביטחוני, בריאותי, כלכלי, נתניהו מסתתר. הוא יודע כמה הנזקים שהוא גורם חמורים והרסניים, אז הוא מסתיר מהציבור כמו בדיקטטורה. אנחנו חייבות כאן מנהיגות אחרת, מנהיגות של אמת.

העיתונאי גיא לרר כתב: בכוונתי לציית לצו איסור הפרסום על זהות המדינות שקשורות באניה החשודה שזיהמה את חופי ישראל דגלי 2 מדינות נוספו לשמו של גיא לרר.
לרר הוסיף: עד שמישהו כאן יזוז ויספר איזו חבר׳ה מסחרית הביאה עלינו אסון אקולוגי ולמה, הנה ממצאי הבדיקה של חשד לא מאומת עד חקירה רשמית: מוצא האניה מיוון, הטלת הנפט היתה לא חוקית, ובהבנה שיגיע לחופי ישראל עם הסערה. הפרט היותר מעניין: הכלי החשוד יצא ממצרים, הטיל את הנפט וחזר למצרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *