קבוצת שובל זכתה במכרז לבניית 180 יחידות דיור בשכונת הפרסה ברכסים

רכסים ממשיכה להתרחב • עם השלמת בניית השכונה החדשה, ייתווספו למועצה החרדית כ־1,900 יחידות דיור, מרכז עסקים חדש, מבני ציבור ואף כביש גישה חדש

בשורה לתושבי רכסים. שכונת הפרסה הולכת ונבנית ואף קורמת אור ובניניים עם עוד מאה ושמונים יחידות דיור (מתוך 1,800) שייצאו לדרך לאחר שחברת 'שובל מתחמי מגורים' הודיעה כי זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל לבנייתן.

ההצעה הזוכה של שובל תמחרה את מחיר הקרקע ב־1.05 מיליון שקל ואילו הוצאות הפיתוח תומחרו בכ־32 מיליון. עד כה שווקה רשות מקרקעי ישראל כמחצית מיחידות הדיור המתוכננות בשכונה החדשה. שתגדיל משמעותית את אוכלוסיית המועצה החרדית. ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל, אמר בעקבות הזכייה: אנו מאמינים בישוב רכסים ובביקושים המתעצמים בו עקב מיקומו האסטרטגי על כביש 6. זה הפרויקט השני של קבוצת שובל בישוב רכסים. במאי 2016 זכתה הקבוצה במכרז לבניית ארבעה בניינים ו־124 דירות במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שבנייתו הושלמה כבר".

שכונת הפרסה ביישוב רכסים אמורה להשתרע בסופו של דבר על שטח של כ־884 דונם, והיא תכלול 1890 יחידות דיור, מרכז עסקים חדש ובו תוספת של 90 יח"ד לשכונה סמוכה (נוסף על 1800 היחידות בשכונה החדשה), שטחי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור לסוגיהם ואף כביש גישה חדש ליישוב. בשטח התכנית כלולים גן לאומי מוצע ושמורת טבע מאושרת. במסגרת תכנית מתאר ארצית 1 נקבע כי מרבית שטחי השמורה והיער ייגרעו לטובת הקמת השכונה שתכנונה הותאם במיוחד לצורכי הציבור החרדי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *