קונצרט 'האסק' היוקרתי בפעם ה-36

הצלם חיים טוויטו מגיש גלריה נוצצת מהפקת הענק שרשימת האמנים המשתתפים בה נותרה חסויה עד לרגע האחרון

חיים טויטו, הצלם הרשמי של מופע 'האסק' הנוסטלגי זו השנה השמינית, מגיש גלריה מהקונצרט המוזיקלי היוקרתי והוותיק שהתקיים בניו ג'רזי והשנה בפעם ה-36.

כמידי שנה רשימת האמנים נשארה חסויה עד לרגע פתיחת המופע בו עלה המנחה האגדי נחום סיגל והזמין בזה אחר זה את מיטב אמני הזמר היהודי. מקהלת פרחי מיאמי בניצוחו של המנצח ומנהל המקהלה המיתולוגי ירחמיאל ביגון, החזן שלום למר, איתן כץ, איציק דדיה, איצי וואלנדר, הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן שהפך להיות כוכב במגזר ומחוצה לו ומופע הסיום של גדול הזמר יעקב שוואקי אשר יחד ביצעו האמנים דואטים מרגשים ומקפיצים אשר הסתיימו במופע מולטימדיה מרהיב המשולב עם המסכים והבמה באולם מבית היוצר של חברת ויזואל לייב – שמוליק בן הרוש וחיים ועקנין.

קונצרט ״האסק״ הידוע כאחד המופעים הנוצצים והיוקרתיים במוזיקה היהודית התקיים השנה לראשונה במרכז לאמנויות הבמה של ניו ג'רזי הידוע כאחד ממרכזי אומנויות הבמה הגדולים בארצות הברית, בהשתתפות אלפי משתתפים מכל גווני האוכלוסיה.

את ההפקה הובילה חברת Pivot group בניהולו של שלומי שטיינמיץ. מענדי הרשקוביץ היה המעבד והמנצח של המופע המיוחד. אופיר בן חיים על עיצוב הבמה והתאורה המעולה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *