רוטמן במגננה: "זו לא דמוקרטיה אלא תקיפה אישית נגדי"

בכנס ירושלים של בשבע אמר יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט כי "כשאהרון ברק נשאל בראיון אודות התנגשות בין הממשלה לבית המשפט, הוא הצהיר שהצבא יחליט. זה אותו שיח של לעלות על בית המשפט העליון עם די 9"

ח"כ עו"ד שמחה רוטמן מהציונות הדתית בראיון לעיתונאית בפאנל בהנחיית טל היינריך בכנס בשבע בני יורק, התייחס בנוגע למו"מ בנוגע לרפורמה המשפטית: "אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לפשרה, אך חלקים בשמאל לא מוכנים להגיע לפשרה בשום מצב".

עוד מדבריו של ח"כ רוטמן: "זה עניין מאוד פשוט, הפגנה מחוץ למקום שבו הייתה לנו ארוחת ערב. לעקוב אחרי זוג במשך עשרים בלוקים, זו לא דמוקרטיה אלא תקיפה. תקיפה אישית נגדי. אני לא מכיר שום מדינה שהפסיקה להיות דמוקרטיה בגלל ועדה למינוי שופטים. לעומת זאת יש המון דוגמאות של קבוצת מיעוט שמפגינה באלימות והורסות את הדמוקרטיה".

לדבריו: "כשאהרון ברק נשאל בראיון אודות התנגשות בין הממשלה לבית המשפט, הוא הצהיר שהצבא יחליט. זה אותו שיח של לעלות על בית המשפט העליון עם די 9".

עוד הוסיף ח"כ רוטמן: "המערכת בישראל נוטה באופן ברור לכיוון השמאל. מי הגביל את זכות הדיבור של ערוץ שבע בפסיקה בעבר? בית המשפט. ספציפית ערוץ שבע ולא ערוצי תקשורת אחרים. כספי משלמי המיסים ממנים במיליארד שקל את התקשורת המרכזית, איזה סיכוי יש לערוצי התקשורת הקטנים מול מימון שכזה".

ח"כ רוטמן הוסיף כי: "נתונים מלמדים שבית המשפט העליון מבצע יותר האזנות סתר מאשר השב"כ. אם אתם רוצים הגנה תפנו למחוקק ולא לבית המשפט. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לפשרה, אך חלקים בשמאל לא מוכנים להגיע לפשרה בשום מצב".

ח"כ רוטמן אמר על עו"ד אלן דרשוביץ, שהשתתף עמו בפאנל בכך שהוא השפיע על החלטתו ללמוד משפטים ולהיות עורך דין. שלטון החוק הוא העיקרון העליון במשנתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *