ריטואל שבועי: מפגיני שמאל חסמו אמש צירים והתעמתו עם שוטרים

בירושלים חסמו כמה עשרות מתפרעים את דרכה של הרכבת הקלה ובתל אביב הצליחו לחסום את נתיבי איילון לשני הכיוונים. אדם אחד נעצר ואחרים נקנסו באלפי שקלים

המשטרה דיווחה אתמול (מוצ"ש) בשעת ערב מאוחרת, כי כל צירי התנועה הן בירושלים והן בתל אביב נפתחו לתנועה לאחר שנסגרו לסירוגין בשל התפרעויות שמאל קיצוני.

מהמשטרה נמסר כי כמה עשרות מפגינים הפרו את הסדר הציבורי וחסמו צירים. אחד מהם נעצר ולשישה־עשר אחרים נרשמו דו"חות על־סך 1,000 שקל כל אחד על הפרעה לתנועה וחסימת צירים. מדובר בקבוצה אלימה שחסמה את התנועה באיילון, ולרגעים מסוימים לשני הכיוונים.

בירושלים התרחשו שתי הפגנות. האחת – מחאה של משפחות שכולות שדורשים מנתניהו פעולה מיידית ברפיח, השנייה שהפכה להתפרעות שאילצה את המשטרה להפעיל כוח על־מנת לפנות את הכבישים – מחאה של אנשי שמאל קיצוני שכבר לא מסתירים את מטרתם, הפלת הממשלה ולמצער, סילוק נתניהו.

בכניסה לבירה נוצרו עומסי תנועה לאחר שהמשטרה בעצמה סגרה צירים כצעד מקדים שנועד לאפשר למשפחות השכולות להביע את מחאתן. מאידך, כמה עשרות מתפרעי שמאל חסמו את תנועת הרכבת הקלה ולא שעו להפצרות השוטרים שביקשו מהם לפנות את הדרך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *