רכב עלה למדרכה ונעצר בסמוך למפגינים. לפיד: "ניסיון דריסה"

במהלך הפגנה של פעילי יש עתיד נגד הממשלה בבאר שבע הגיח רכב שעלה על המדרכה ונעצר בסמוך למפגינים. הנהג צעק: "אנרכיסטים, הרסתם את המדינה"

עשרות סטודנטים מתא 'יש עתיד' יצאו להפגין היום נגד הממשלה מחוץ לקמפוס של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

במהלך ההפגנה הגיח רכב שעלה על המדרכה ונעצר בסמוך למפגינים. הנהג נעצר על ידי שוטרים תוך שהוא צועק לעבר המפגינים: "אנרכיסטים, הרסתם את המדינה".

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "ההסתה של הממשלה תגמר בדם. היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא ״יש עתיד״ באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

ח"כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד: "בזמן שבן גביר מבזבז את הזמן על מכת"זיות, לייקים ויח"צ, חוליגנים אלימים ניסו לרצוח מפגינים בבאר שבע ולאיים על חבר כנסת. זוהי תוצאה ישירה של הסתה והתרת דם מצד נתניהו וחברים בממשלתו".

תומר וינר, יו"ר צעירי יש עתיד: "ההסתה שמתחילה אצל נתניהו ובן גביר הגיעה היום לאוניברסיטת בן גוריון. לפני כמה רגעים, הייתי עד לניסיון דריסת מפגינים לאור יום שהפגינו נגד ההפיכה המשטרית של נתניהו וחבורתו. ממליץ לראש הממשלה ולשר לביטחון לאומי לגנות את ניסיון הרצח הנורא הזה. אבל גם הם לא יעצרו אותנו, אנחנו נמשיך לצאת לרחובות ולהפגין למען מדינת ישראל, למען דור העתיד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *