שבעים שוהים בלתי חוקיים נתפסו בירושלים בתוך שבוע אחד בלבד

המשטרה פשטה על שורה של עקבים ומקומות שהייה של שוהים בלתי חוקיים ותפסה עשרות שיכלו לשמש פלטפורמה לפעולות טרור

שבעים שוהים בלתי חוקיים נתפסו בשבוע האחרון על ידי המשטרה. כולם תושבי יהודה ושומרון שנתפסו במהלך השבוע החולף על ידי שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול שהגבירו את פעילותם נגד ההסתננות ברחבי גזרת מחוז ירושלים.

במהלך השבוע האחרון, פעלו השוטרים ולוחמי מג"ב, בכל רחבי המחוז ולאורך כל שעות היממה כשהם בודקים אתרים ומרכזים שונים במטרה לאתר בהם שוהים בלתי חוקיים. בתוך כך, נבדקו על ידי השוטרים מאות עובדים. כאמור, מתוכם נתפסו והועברו לחקירת המשטרה שבעים חשודים בעבירת שהייה בלתי חוקית. רק הלילה (אור לשלישי) איתרו שוטרי תחנת עוז בבית עסק לשטיפת כלי רכב במזרח ירושלים, שלושים ושמונה שוהים בלתי חוקיים מתוכם נעצרו לחקירה שמונה שאף נכלאו בסיומה.

במשטרה אומרים שמדובר במקרה חמור של בית עסק הבוחר לתת חסות לערבים מיהודה ושומרון ששוהים בירושלים שלא כחוק ועלולים להיות פלטפורמה לפח"ע או עבירות פליליות שונות. "משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול כנגד עבירות השהייה הבלתי חוקית, פעילות שהוגברה במהלך החודשים האחרונים החל מפרוץ המלחמה ובשל המציאות הביטחונית וריבוי מעורבותם של ערבים ללא אישורי שהייה גם בעבירות הפליליות בישראל. משטרת ישראל מחוייבת להמשיך לשמור על דריכות וערנות תוך ביצוע פעולות יזומות לאיתורם של חשודים אלו וטיפול בהם בהתאם, במטרה לשמור על בטחון התושבים ולסכל כל פעילות פלילית או בטחונית, נפעל בנחישות ובאפס סבלנות כנגד כל מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בבטחון האזרחים ובפרט בתקופה זו", נכתב בהודעת המשטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *