שולחן שוק לאירועים – מוסיפים צבע לאירוע

 

כשאנחנו ניגשים לערוך אירוע, בבית או בעסק, אחד הדברים הראשונים שעלינו לבחון ולקחת בחשבון הוא, איזה שירות קייטרינג ברצוננו להזמין לאירוע ומאיזה סוג קייטרינג אנחנו רוצים שהאורחים שלנו ייהנו.

מעבר לשאלה איזה סגנון ואילו מנות נרצה להזמין לאירוע ומה נרצה לספק לאורחים שלנו, ישנה שאלה נוספת שאנחנו צריכים לחשוב עליה והיא, האם נרצה לספק לאורחים שירות סטנדרטי או מיוחד. כלומר, האם נרצה שהשירות שהאורחים ממנו יהיו באירוע יהיה דומה לשירותי קייטרינג שהם מכירים מאירועים אחרים או שמא נרצה לספק להם שירות יוצא דופן, מיוחד, כזה המשלב בתוכו אלמנטים שיוצרים אווירה מיוחדת באירוע.

דוגמא לכך הוא שולחן שוק לאירועים . כל מי שביקר אי פעם בשוק אוכל יודע, שאחד הדברים שהופכים אותו למקור משיכה בעיניי המבקרים, זה האופן בו הדוכנים בנויים ומעוצבים. האופן בו המנות והרכיבים השונים מסודרים על הדוכן ומאפשרים לכל מבקר ליהנות מהצבעים והריחות ולהכיר מקרוב את הרכיבים השונים.

שולחן שוק באירוע הוא דומה. לא מדובר על שולחן בו האוכל מסודר כמו בקייטרינג רגיל ולא כמו בדוכן אוכל סטנדרטי. לסדר של הרכיבים השונים יש משמעות וחשיבות. הם יוצרים תחושה נעימה בעין והצבעים של הרכיבים השונים מזכירים יצירת אומנות של ממש.

דברים חשובים שצריך לדעת על שולחן שוק לאירועים

לא כל חברה מספקת שולחן שוק לאירועים וגם מבין החברות המספקות מוצר זה, לא כל אחת בהכרח יודעת כיצד להכין ולעצב שולחן כזה. לכן, לפני שממהרים להזמין שולחן לאירוע, חשוב מאוד לבדוק מה החברה מציעה, מבחינת כמות הרכיבים, סוג הרכיבים, והאופן בו היא מסדרת ומעצבת אותם.

חשוב לציין, אפשר להזמין לאירוע מספר שולחנות שוק לאירועים. אפשר שאחד יהיה שולחן שוק בשרי, והשני יכלול ירקות, השלישי תוספות והרביעי לחמים. זה תלוי בסוג האירוע ובתקציב שלו. בכל מקרה, אפשר מצד אחד לייצר אירוע שכולו מורכב משולחנות שוק, אך מצד שני יש לבחון איך הם משתלבים אחד עם השני וכיצד הם משתלבים באירוע בכלל.

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון כשניגשים להזמין שולחן שוק לאירועים היא, כמה רכיבים יש בשולחן מול כמה אורחים יש באירוע. הרעיון הוא שכל אורח יוכל ליהנות ממה שיש על השולחן. לכן, אם במקרה ישנה כמות נמוכה מאוד של רכיבים, זה עלול להיות בעייתי. מצד שני, אם יש כמות קטנה של אורחים, אין טעם להזמין כמות גדולה של רכיבים, אז נצטרך לזרוק הרבה אוכל לפח. חשוב לעשות את המינון הנכון.

נקודה אחרונה, יש לבחון איך משלבים את השולחן במרחב של המקום בו נערך האירוע. בעיקרון, ישנו תמיד אזור הסעדה, שם יהיה נכון להציב את השולחן. אם מתכוונים להציב מספר שולחנות שוק, אז יש לוודא שהם מוצבים בצורה נוחה ובמרחק סביר אחד מהשני ומשולחנות האורחים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *