שידור חי מהכנסת: הצעת החוק לפיזור הכנסת עולה כעת

לאחר שנה של כהונה -הכנסת מתפזרת: לא פחות מ-11 הצעות חוק להתפזרות הכנסת יובאו לאישור היום. 9 אופוזיציה 2 קואליציה.(ההצבעה על הצעות האופוזיציה תהיה משולבת בהצבעה אחת. צפו בשידור החי

לאחר שנה של כהונה -הכנסת מתפזרת: לא פחות מ-11 הצעות חוק להתפזרות הכנסת יובאו לאישור היום. 9 אופוזיציה 2 קואליציה.(ההצבעה על הצעות האופוזיציה תהיה משולבת בהצבעה אחת.

ביש עתיד מאיימים: "כל עוד האופוזיציה לא רוצה להגיע איתנו לסיכומים על חקיקה שטובה לאזרחים כמו תקנות יו״ש, פיצויים באומיקרון, המטרו ואחרים, נלך על חוק הנאשם בכל הכוח". בקואליציה- ״שוקלים להתחיל בהליך הפרשת סילמן״.

יריב לוין שהגיש את הצעת החוק בירך שהחיינו ונשא נאום ניצחון:"לפני כשנה הושבעה בכנסת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל. ממשלה שקמה על בסיס שנאה עיוורת ומעילה חסרת תקדים באמון הבוחרים. השארנו לכם מדינה משגשגת. עבור כמה פוליטיקאים קטנים, שהקנאה העבירה אותם על דעתם, זה היה קשה מדי. חברתם לפוליטיקאים קטנים לא פחות שתאוות הכסא והשררה הניעה אותם לוותר על כל ערך אידיאולוגי ולרמוס כל התחייבות לבוחר. יחד הקמתם ממשלה חלשה, כושלת, ומעל הכל מפלגת ומסכסכת.אין זה פלא שגם אקורד הסיום שלכם, נעשה באופן מחפיר. לפיד ובנט ברחו מהספינה הטובעת, והכריזו על פירוק הממשלה מאחורי גבם של שותפיהם, שהלכו וממשיכים ללכת אחריהם כעדר כבשים."


היום אנחנו מתחילים בהליך להעברת הממשלה הרעה הזאת מן העולם, ולפיזורה של הכנסת ה- 24.

לוין הוסיף: "אל מול הדורסנות שלכם התייצבה אופוזיציה נחושה ומלוכדת, אשר כל אחת ואחד מראשיה ומחבריה זכאים להערכה ציבורית גדולה. ביחד עמדנו מולכם, נאבקנו על האמת שלנו, נאבקנו למען ההווה והעתיד של מדינת ישראל. אנו מוציאים את ישראל היום לדרך חדשה. מהשנאה אל האהבה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נתניהו בוא ראש ממשלה שהיה יותר גרוע מבנט ולפיד יחד

    נתניהו
    מאוס לציבור
    הלוואי וחוק הנאשם יעבור

    ח |
    הגב