שני בניו של מאיר פרוש נחקרו בחשד לביצוע עבירות של טוהר מידות

היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 זימנה לחקירה שלשום את שני בניו של השר מאיר פרוש, משה ונוחי פרוש בחשד לביצוע עבירות של טוהר מידות

היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 זימנה לחקירה שלשום את שני בניו של השר מאיר פרוש, משה ונוחי פרוש בחשד לביצוע עבירות של טוהר מידות. יצויין כי חקירה סמויה התנהלה במשטרה יותר משנתיים ובתחילת השבוע היא הפכה לגלויה.

משה פרוש הוא מנכ"ל עיתון המבשר ונוחי הוא מנכ"ל הכשרות "בד"ץ אגודת ישראל". השניים שוחררו אחרי החקירה בלי תנאים מגבילים. יחד איתם נעצר גם אליעזר לזר, שהתמודד ב-2018 לראשות עיריית צפת.

השניים חשודים בעסקת שוחד לכאורה למוסד חינוכי בעיר ביתר עילית וזאת במטרה לקדם מועמד מטעם סיעת "שלומי אמונים" באגודת ישראל – בראשה עומד פרוש האב – לראשות העיר צפת וזאת על ידי שכנוע אחד המועמדים לפרוש מהמירוץ.

עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל כהן, המייצג את משה ונוחי פרוש מסר: "מדובר במשא ומתן פוליטי, שהיה מותנה באישור יועצים משפטיים. בהקלטה נאמר כמה פעמים באופן ברור, שכל הסכמה כפופה לאישורם – ככל שיינתן. המשא ומתן לא הסתיים, כך שמדובר בביצה שמעולם לא נולדה. אנו בטוחים שכפי שהתיק נסגר בעבר – כך ייסגר גם הפעם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *