שני "צעירים" שהציתו משאית בטון בחניון מבודד, נתפסו ויועמדו לדין

השניים, תושבי מזרח ירושלים, הגיעו רכובים על אופנוע לחניון בשכונת עטרות הירושלמית, שברו את חלון המשאית ושפכו לתוכה חומר דליק

לפני כשלושה שבועות התקבל במשטרה דיווח על משאית בטון שהוצתה בחניון בשכונת עטרות שבצפון ירושלים. שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, כוחות כבאות והצלה וחוקרי הזיהוי פלילי של מחוז ירושלים, הוזעקו למקום.

מבדיקה ראשונית של המשטרה בסיוע חוקר דליקות של כיבוי האש התברר שמדובר בהצתה. מצלמות אבטחה הביאו למסקנה כי שני חשודים רכובים על קטנוע הגיעו סמוך למשאית. באמצעות אבן שמצאו במקום, שברו את חלון המשאית, שפכו חומר דליק בתוכה, הציתו את המשאית ונמלטו מהמקום.

בהתאם לממצאים שנתפסו בזירה ולחקירה המשטרתית, הצליחו השוטרים להתחקות אחר שני החשודים במעשה, (תושבי מזרח ירושלים בשנות ה־30 לחייהם). הם נעצרו ונחקרו. בימים האחרונים, השלימו חוקרי המשטרה את פעולות החקירה. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט מעת לעת, וצפוי נגדם כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות בבית המשפט.

קצינת חקירות בתחנת שפט, מפקח טל פרנסה סיפרה: "מיד בראשית החקירה הבנו שמדובר בהצתה מכוונת שנועדה לגרום נזק לבעלי המשאית. אספנו ממצאים וראיות וכך חשפנו את זהות החשודים במעשה. לאחר שעצרנו אותם לחקירה וגיבשנו נגדם תשתית ראייתית לביצוע ההצתה צפוי נגדם כתב אישום. המעשה אמנם בוצע בחניון מבודד יחסית ובשעת לילה מאוחרת, אולם זה לא מנע מאיתנו להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *