אמת מה נהדר: רבבות בעצרת דגל התורה בב"ב

למעלה מ-60,000 איש השתתפו הערב בעצרת ענק שארגנה דגל התורה בבני ברק. מכתב הגר"ח הוקרא: "כל המצביע לג' יזכה לילדים צדיקים"

למעלה מ-60,000 איש השתתפו הערב בעצרת ענק שארגנה דגל התורה בבני ברק, עם תום עצרת הרבבות: חברי הכנסת הרב משה גפני הרב אורי מקלב הרב יעקב אשר פתחו בריקוד סוער לכבודה של מצוה עם יצחק פינדרוס.


על במת הכבוד נכחו: מרנן ורבנן מרן שר התורה הגרח קנייבסקי, מרן הגר"ג אדלשטיין, ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, מרן הגרמ"צ ברגמן, מרן הגר"י שיינר, מרן הגר"י זילברשטיין, ראש ישיבת בית מתתיהו הגר"ב ויסבקר, הגר"צ דרבקין, הגרש"צ רוזנבלט.

תלמידו חביבו של מרן שר התורה רבן ישראל שליט"א, הגאון הגדול רבי ישראל מאיר דרוק הקריא את מכתבו של מרן שליט"א: מתוך דבריו; "כל הנמנע מלהצביע הרי הוא מכריז שלא איכפת ליה, ולעתיד לבוא לא יועילו שום תירוצים בזה. כל המצביע גימל יזכה לילדים צדיקים ונחת ויזכו לזיווגים הגונים"

מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א השתתף בעצרת הרבבות וקרא להצביע ליהדות התורה: "עצם ההצבעה לגימל יש בזה הכרזה שמשה אמת ותורתו אמת והשהם הוא האלוקים, זו זכות גדולה של קידוש שם שמים ברבים. מי שנמנע רח"ל אני לא רוצה להוציא מפה, אין שום תירוץ למנוע קידוש שם שמים".

מרן ר"י סלבודקא הגר"ד לנדאו הכחיש בעצרת הרבבות את השמועות כי לא תומך במפלגה: "ידוע דעתו של מרן החזון איש זי"ע, שחובה להצביע וכל השמועות האחרות בעניין זה הם שקר. ובמיוחד לאור המצב שיש חובה להצביע ג'. ואין להגרר לדיבורי סרק ושקר נגד ההצבעה בבחירות".

הגרב"מ אזרחי אמר בנאומו בעצרת הרבבות: "רבבות אלפי ישראל הגיעו לכאן להביע נאמנות להשם ולתורתו ונאמנות לגדולי הדור – עיני העדה"

הגר"י סילמן בנאומו נאם בעצרת הרבבות ועורר את הציבור: "ידוע לכולם שעומדים עלינו לכלותינו, רוצים להכניס לחינוך עצמאי לימודי ליב"ה, גם אלו שמתחזים שהם בעדינו – אם ישתלם להם הם יבגדו בנו, אנחנו צריכים להיות לשון מאזנים, בשביל צריך להתגייס למערכה ביום שלישי. אם נעשה את שלנו – מסובב כל הסיבות יעשה שנוכל ללמוד את התורה ללא גזירות, מי שרוצה לסיעתא דישמיא יש דרך אחת – לא להיות אדיש ולא רק להצביע אלא גם להשפיע להצביע גימל"

ראש ישיבת 'חברון' מרן הגר"ד כהן זעק מנהמי ליבו על גודל המערכה המוטלת לפתחנו: "מלחמת הדת נמשכת בארץ הקודש מאז קום המדינה, אבל לא היתה מערכה מסוכנת וגורלית כמו המערכה הזו, רוצים לעקור את בני הישיבות, זה מתבטא בחוק הגיוס, ובהתערבות בחינוך החרדי. עולם התורה בסכנה".

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך"

    "כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך"

    "כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך"

    "כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך"

    "כל המטרה של דגל התורה זה לעקור את תורת מרן הרב שך" |
    הגב