הפעימה השניה לעצמאים יצאה לדרך, אולי גם לכם מגיע?

לאחר שראש הממשלה הבטיח שלשום להנהיג את השיטה של ארה"ב ולחילופין קיבלנו את השיטה של ישראל, כאשר רבבות עצמאים עמדו מול אתר שקרס והעלו חרס בידם, אמש התרחש הנס והאתר שב לחיים, כך יכלו כל העצמאים למלא את טפסי הבקשה ולקבל את הפעימה השניה.

יודגש כי הפעם בהחלטת ראש הממשלה, הקריטריונים הוקלו משמעותית, נקודת ההנחה היא שכל המצהירים דוברי אמת,המדינה תעביר אליהם את כספי הפיצויים תוך 48 שעות, ולאחר מכן בהמשך, תערוך התחשבנות עם העצמאים במידה וימצאו מי מהם שלא היו זכאים.

תשלום המענקים הינו בהתאם לתקנות שעת חרום, שאושרו בממשלה ב- 24 באפריל 2020. בהתאם לתקנות, אוכלוסיית הזכאים למענק בפעימה השנייה, תכלול גם שכירים בעלי השליטה שאינם זכאים לדמי אבטלה ועצמאים שהכנסתם החייבת לשנת המס 2018, אינה עולה על 1,000,000 ₪.

כמו כן, הוגדלו סכומי המענקים ביחס למתווה הפעימה הראשונה כך שעצמאים יהיו זכאים למענק בגובה של 70% מההכנסה החייבת שלהם ועד לסכום של 10,500 ₪ כאשר לעצמאי או בעל שליטה אשר הכנסתו הממוצעת מעסק או שכר עבודה בהתאמה לחודש עולה על 40,000 שקלים חדשים, יופחת סכום המענק בהדרגה.

מאז נפתחה האפשרות להגשת בקשות לקבלת הפעימה השנייה של מענק הסיוע לעצמאיים, לפני מספר שעות, כ-24 אלף בקשות התקבלו ואושרו. הזכאים יוכלו לראות את הכסף בחשבונם תוך ימים ספורים.

באופן טבעי, בשל ריבוי הפונים לקבלת המענק, המערכת לעיתים פועלת באיטיות מסוימת ועולה מסך המתנה המודיע למשתמשים כי בשל ריבוי הפניות ניתן להמתין לקבלת השירות או לפנות במועד מאוחר יותר.

יחד עם זאת רבבות עצמאיים נמצאים זכאים מידי שעה והמערכת פועלת כסדרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *