נתניהו שכנע את החרדים: "בבחירות חוזרות אני מביא 61 מנדטים לימין"

לטענתו, ׳הליכוד׳ הביא אותו מס׳ קולות בסבב א׳ ובסבב ב׳. הסיפור הבעייתי לטענתו זה מצביעי כחלון ופייגלין שלא עברו למחנה השמאל אלא נשארו בבית. לטענתו בקמפיין אגרסיבי הוא יוכל להחזיר את כל הקולות האלו שיצאו להצביע לליכוד. וגם, על ההצעה של כחול לבן לחרדים

בכירים ב׳כחול לבן׳ הציעו למפלגות החרדיות – להקים ממשלה של ׳כחול לבן׳ ומפלגות השמאל יחד עם החרדים , כך מדווח יעקב ריבלין בבקהילה כשההצעה התקבלה היה לגוש זה 61 מנדטים, לאחר שיהדוה״ת ירדה ל-7 הגוש של: ׳כחול לבן׳, ׳העבודה׳, ׳המחנה הדמוקרטי׳, ש״ס ויהדוה״ת יחד מגיע ל-60 מנדטים. לפי ההצעה ניתן יהיה להשיג הימנעות של מס׳ ח״כים ערבים בהצגת הממשלה.

לאחר הצגת ממשלה כזו יצטרכו רוב של 61 כדי להפיל אותה, רוב שאיננו קיים בכנסת הנוכחית. החלק החלש בתסריט הזה הוא החרם של החרדים על יאיר לפיד וכל נושאי דת ומדינה שלפיד לא מוכן להתפשר.

עוד חשף ריבלין כי רה״מ נתניהו שכנע השבוע את ראשי המפלגות החרדיות בפגישתם השבוע, כי בבחירות נוספות הוא מביא 61 מנדטים לימין בלי ליברמן. לטענתו ׳הליכוד׳ הביא אותו מס׳ קולות בסבב א׳ ובסבב ב׳. הסיפור הבעייתי לטענתו זה מצביעי כחלון ופייגלין שלא עברו למחנה השמאל אלא נשארו בבית. לטענתו בקמפיין אגרסיבי הוא יוכל להחזיר את כל הקולות האלו שיצאו להצביע לליכוד.

נתניהו אמר לראשי המפלגות החרדיות כי בקמפיין הבא "אני לא יתמקד בי", אלא בקשר שהוכח מהבחירות בין ׳כחול לבן׳ לערבים וההמלצה של הרשימה המשותפת לגנץ. קמפיין ׳הליכוד׳ יצבע את ׳כחול לבן׳ בצבעי הרשות הפלסטינית. זה הדרך היחידה להחזיר את ה-157.000 מצביעי כחלון ו-118.000 מצביעי פייגלין לליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *