סקר: רון קובי לא עובר את אחוז החסימה

סקר מנדטים שפרסם 'מקור ראשון' מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד בראשות נתניהו מקבל 32 מנדטים, קובי לא עובר את החסימה

סקר מנדטים שפרסם 'מקור ראשון' מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד בראשות נתניהו מקבל 32 מנדטים, אחריה כחול לבן עם 29 מנדטים.

עוד מתוצאות הסקר עולה כי המפלגה המשותפת מקבלת 11, ומי שיכריע לגבי זהות ראש הממשלה הוא ליברמן שמפלגתו ישראל ביתנו מקבלת 8.

בגזרת המפלגות החרדיות ש”ס 7, יהדות התורה 8, בקרב מפלגות הימין: הימין החדש 5, איחוד הימין 4,

מפלגות השמאל: מרצ 5, העבודה 6, ברק 5. מתוצאות הסקר עולה כי רון קובי העומד בראש מפלגת הימין החילוני אינו עובר את אחוז החסימה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עם ישראל חי... חי חי וקיים!!!!!!!

    השורות הבאות מבעבעות דם הזדעזעי ארץ הקודש על הסיפור של בת ישראל כשירה שומרת תורה ומצוות "פנינה בת סימה" מעיר רחובות מסרה תצהיר דת לפני ארבע שנים, למנהל המדרשייה בה לומדת נמסר שיש לה, היא בעצמה לא קיבלה הפטור שום הודעה או מסמך צבאי לא נמסרה בנידון, ואחר 4 שנים נחטפה לכלא על סמך "עריקה" העו"ד טען שהיה לה פטור, השליכו אותה ל"מעצר פתוח" לזמן בלתי מוגבל "לברר את הנושא" (כנראה אין בצבא מחשבים, ומחפשים מתנדבים לחטט בהררי הניירות…) כלומר: לשבור את רוחה להתגייס!

    פשע על פשע! הצבא התעלל בקדושתה וצניעותה של ריבה זו באופן מגועל מחפיר ביותר! הניתן לראשי השלטון לעשות הפקר את אחיותינו? אנו רועדים על נפשינו!!!

    כבשונות האש וחרב החדה לא הרתיענו בכל שנות גלותינו מלעמוד בעוז ובגאון על קדושת וטהרת ישראל, נתקומם קשות נגד המתעללים בבנות ישראל!

    בני היהדות החרדית בהמוניהם ע"פ רחבת בתי ווארשא רחוב עבודת ישראל למפגן זעם זעקת אש קודש: מפי אחד הרבנים שליט"א ומשם לרחובה של עיר להזעיק העולם כולו על פשע מתועב זה ולזעזע עיר ומתים.

    אידן רחמנים… האפשר ליקח קץ לתרדמתינו העמוקה? געוואלד שרייען!! מה… מה עוד מצפים! ראשי השלטון עוקבים אחרינו, מרגישים את הספיקות ההתלבטויות, השאננות שעוברת כל גבול, והקרירות שאוכלת בכל פה, עוקבים אחר החידלון ורוח הייאוש המנשבת, ומתקדמים לפי הקצב רח"ל, ממשיכים לדהור קדימה ונוגסים בבשרה המדממות של הציבור התורתי ללא רחמנות, האפשר כך? האמנם כן? הייתכן כזאת? נורא!!! עד מתי??? הגיעו לסוף העולם מה יהיה ההמשך המצמרר? שומו שמים על זאת!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב