במטוס של שלדון: אלי ביר חוזר לארץ אחרי שהורדם והונשם

צוות ביה"ח במיאמי החליטו לשחרר את נשיא איחוד הצלה אלי ביר להמשך טיפול והשגחה רפואית בישראל. הוא צפוי לנחות בארץ ביום שלישי.

לאחר כחודש ימים בו אלי היה מאושפז מורדם ומונשם לאחר שחלה בקורונה בבית החולים במיאמי החליטו הרופאים לשחררו להמשך טיפול והשגחה רפואית בארץ.

אלי יצא במטוס פרטי של איל ההון הישראלי שלדון אדלסון היום בערב (שעון ארה"ב) וצפוי לנחות בע"ה ביום שלישי בצהרים.

בערב החג השני של פסח שוחחה ביר לראשונה עם בעלה, אחרי שבועות ארוכים של חוסר וודאות וחשש אמיתי לחייו. "הוא זיהה אותי ואת הילדים, זה היה מאוד מרגש. רקדנו, הדלקנו מוזיקה ועשינו לחיים. זה היה מטורף לגמרי. לקח לו זמן להבין מה קרה, שהעולם בסגר ושאנשים מסתובבים עם מסכות וכפפות, ושאין מטוסים או מלונות. הוא היה בהלם, כמו חייזר שהגיע מעולם אחר. הוא חשב שהוא נרדם ליומיים, לא היה לו מושג. היינו צריכים לבשר לו שאנשים שהוא הכיר נפטרו כתוצאה מהנגיף", סיפרה לישראל היום.

רעייתו התרגשה ואמרה: "זה נס רפואי. בזכות התפילות, התקוות, הצלת חיים ומעשים טובים."

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל עבור אליעזר יהודה בן חיה לרפו"ש .

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צריך לתפוס אותם ולצלם

    יום שחור ממש. דלף החוצה: עסקן העדה החרדית ותולדות אהרן, צבי מיכל הלר, בשיחה עם איש השיטור שרוליק וורטיימר, מאנשי פרוש, אחרי אחת הפשיטות המשטרתיות על מאה שערים בחול המועד האחרון. "שרוליק, כל הכבוד למשטרה שנכנסו למאה שערים. בוא נראה שהם תופסים את הנכונים. הם הבעיה. צריך לתפוס אותם, אבל בלי רחמנות. חבורת שקצים וחוצפנים".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב