גזענות כלפי החרדים: תלונה ליועץ המשפטי נגד רון קובי

ראש העיר האנטי חרדי מסתבך: תלונה הוגשה נגד ראש עיריית טבריה בשל חשד כי הפלה את המגזר החרדי בעיר לאחר שהצהיר כי ימנע בניית מגורים לחרדים

לאחר שחייב את בעלי העסקים לפנות בכוחות עצמם את הזבל, ולאחר שהחליט לייקר את מחירי הארנונה, כעת, רון קובי מסתבך מבחינה משפטית.

היועץ המשפטי לממשלה העביר לטיפול פרקליטות המדינה תלונה נגד ראש עיריית טבריה רון קובי בגין עבירה על חוק הגזענות ועל חוק איסור אפליה במוצרים על ידי נבחר ציבור,כך פורסם בישראל היום.

התלונה הוגשה על ידי "בצלמו", ארגון זכויות אדם ברוח יהודית, ליחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות במשרד המשפטים, אשר העבירה אותה לבחינת היועץ המשפטי לממשלה על רקע מה שהארגון מגדיר כגזענות בוטה לכאורה כלפי המגזר החרדי.

במכתב התלונה שאותו שיגר שי גליק, מנכ"ל הארגון, נכתב כי הצהרותיו האחרונות של ראש עיריית טבריה רון קובי, ולפיהן ימנע לכאורה בנייה למגורים לציבור החרדי בעירו, הן לכאורה עבירה.

ביחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות במשרד המשפטים אמרו כי ביחידה התקבלו כבר כמה תלונות בנושא וכי הן תיענינה כמקובל. מפרקליטות המדינה נמסר: "הפנייה תיבחן והפונים ייענו כמקובל".

רון קובי לא מסר תגובה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רציתם קיבלתם

    לכל החילונים הטברינים רציתם חילוני רשע שנלחם בשבת אכשיו תנקו את הזבל שלכם לבד ותשלמו ארנונה יותר רציתם שבת תפסידו את שכרכם

    גקי |
    הגב