גלנט תוקף את סער: "נערכים להמשך לחימה ארוכה ומשמעותית מול חמאס"

לאחר שמס' 3 בליכוד גדעון סער תקף את ראש הממשלה על התנהלותו הרופסת מול החמאס, השר יואב גלנט תוקף את גדעון סער, שביקר את הפסקת האש מול חמאס. "הדברים לא במקומם", אמר בריאיון לגלי צה"ל

לאחר שמס 3 בליכוד גדעון סער תקף את ראש הממשלה על התנהלותו הרופסת מול החמאס, השר יואב גלנט תוקף את גדעון סער, שביקר את הפסקת האש מול חמאס. "הדברים לא במקומם", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "ראש הממשלה פועל בשיקול דעת ואחריות, הדבר הראשון שעומד לנגד עיניו הוא ביטחון מדינת ישראל".

"כמי שהיה בקבינט, מכיר את התמונה הכוללת, ולוקח את מכלול השיקולים, מטבע הדברים לא הכל ניתן לפרט – זה המהלך הנכון לעשות", סיפר גלנט. "המערכה לא הסתיימה והיא דורשת אורך רוח ושיקול דעת. אנחנו נערכים להמשך. לחימה ארוכה ומשמעותית מול חמאס היא בלתי נמנעת. אנחנו נקבע את העיתוי והתנאים. אני מכבד ומעריך את גדעון סער, אין מקום לאמירות מהסוג הזה בעת הזו".

גורמים בליכוד תקפו את סער על דבריו, "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא".

לדברי אותם גורמים, "בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין".

סער השיב בטוויטר: "מגוחך ברמה של עלילת 'מזימה המאה'. אמשיך לומר את דעותיי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להיאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עליי על ידי חברי הליכוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *