האדמו"ר מסטאמר תקף את המפלגות החרדיות: "מוכרים את התורה בשביל כסא"

כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמר שליט"א, תוקף בדבריו את המפלגות החרדיות: "מוכרים את כל התורה בשביל לשבת בממשלה"

במהלך דבריו בקבלת הפנים הענקית ברחובות ירושלים, במעמד רבבות, התייחס כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמר שליט"א למו"מ הפוליטי בישראל ולחוק הגיוס, ותקף את המפלגות החרדיות.


האדמו"ר התייחס לנושא גיוס החרדים לצה"ל ואמר כי "היום עושים איתם עסקים ומוותרים על החינוך של תינוקות של בית רבן. גזירה כגזירת גיוס בני הישיבות – שלפני כמה שנים היו מרעישים עולמות, ומתכנסים רבבות יהודים להתפלל על גזירת השמד – היום עושים עסקים כמה כן יתגייסו".

"בשנים האחרונות גם התחילו לגייס בנות. היום יושבים בשקט ולא מרשים בכלל למחות כנגד זה. איך יכול יהודי עם רגש של קדושה לשבת בשקט כשהשכינה בוכה?"

האדמו"ר הוסיף כי "לא רק שלא נלחמים נגדם, גם מחזקים אותם. כותבים בעיתונים בהתפלאות על הצבא ועל החיילים החרדים".

בהמשך, התייחס למצב הפוליטי בישראל ותקף את המפלגות החרדיות: "הם מחזקים את הכופרים ונותנים כבוד לראש הממשלה ואומרים לו: אחינו אתה. ושוברים את החומות של ההתבדלות".

"בבחירות האחרונות הם כרתו ברית עם מפלגות שנלחמו נגדם, והיום הם הולכים איתם. אין חילול שם שמים גדול מזה שיהודים חרדים עושים יד אחת עם מי שמתגרים באומות ומעמידים את כל היהודים החרדים בעולם בסכנה".

"ויותר מכך, בימים האחרונים, יושבים ועושים משא ומתן עם גדולי שונאי הדת שאומרים בפירוש שהם רוצים לעקור התורה וקיום המצוות. עם כאלה יושבים ועושים משא ומתן על איזה גזירה אפשר להשלים, למחצה, לשליש ולרביעה. כדאי שהם יוכלו להיות שותפים בממשלה הזאת. הכל בגלל שהם רוצים להיות חלק ממשלת השמד למרות שעד לפני שנה נלחמו באותם חוקים, על חילול שבת וכו' והיום הם עושים פשרות על כל הקדוש לנו".

"אפילו בסוף זה לא יצליח, וילכו לבחירות נוספות – כל אחד רואה שיהודים חרדים מוכנים לשאת ולתת על הדברים החשובים ביותר לעם ישראל. הכל במסווה של לסייע לחרדים מבפנים. זה נקרא יהדות התורה? מוכרים את כל התורה הקדושה כדי שיוכלו לקחת חלק בממשלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *