הכינו את הממחטות: ש"ס עם סרטון נוסטלגי

הסרטון המוזיקאלי החדש והמרגש של ש"ס: ״שמח בני״ – סיפור המדינה היהודית

ש״ס מעלה הערב (מוצ״ש) סרטון מוזיקאלי חדש ומרגש המציג את סיפור חייו של שלמה, ילד שבקום המדינה היה בן 7. הסרטון שצולם בהפקה מרשימה עובר בין תחנות חייו השונות של שלמה, מרגעי ההתרגשות של הכרזת המדינה, דרך העלייה לתורה בבר המצווה, הווי השבת וברכת הבדלה, הגיוס לצה״ל, החופה בחתונתו, מלחמת ששת הימים, תחילת צום יום כיפור, הולדת בנו, ועד להיותו סבא היושב כסנדק בברית לנכדו ורווה נחת מכל צאצאיו.

את הסבא מגלם כוכב סרטון הסליחות 'עננו' – הסרטון הקודם של ש"ס שהיה הנצפה ביותר במערכת הבחירות האחרונה ועורר הדים רבים. מתוך טקס הברית עולה קולו של מרן זצ"ל הפונה בתחינה של אהבה: "בני, ידידי, חביביי, תעשו כל שביכולתכם לחזק את התורה, לחזק את היהדות על-ידי שתבחרו בש"ס".

הסרטון מלווה בפס קול מוזיקאלי של הפיוט המסורתי ״שמח בני בחלקך״, בביצוע הזמר חיים ישראל ובעיבודו של הזמר והיוצר ישי לפידות המעניקים משמעות מיוחדת למילים המרגשות.

סיפורו של שלמה הוא הסיפור של כולנו, המחדד את המסר שאופי המדינה היהודית היא חלק בלתי נפרד מחיינו האישיים. "יש לנו מדינה יהודית כבר 72 שנה, בואו נשמור עליה״ חותם הסרטון ומדגיש: "רק ש״ס תשמור על הצביון היהודי של המדינה".

הפקת הסרטון: עולם ומלואו
הפקה מוזיקאלית: ישי לפידות
שירה: חיים ישראל
עיבוד: שרולי ברונכר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ספרדיות ודרבוקןת רק בסרטי בחירות. בפועל שס משוכנזת יותר מאשכנזים

    ברור מאוד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מכלוף שומר על הספרדים ע.י שמכניס ילדיו לליטאים. כל שס דרק פקא פקא

    מכלןף הביתה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב