המפץ החרדי בברנז'ה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הבנש"ק מרוצה מהמפקח החדש, השלום החרדי עבור דרך חב"ד, גרייבר מחלים ומפתיע, טוקר מאחר, גרינצייג מסתודד, ישראל כהן מככב, ברייטקופף הופך למרוקאי, ומי בילה בארה"ב ובמקסיקו?

חשבתם שה"מפץ החרדי" מאחורינו? תתפלאו כמה "מפצים חרדים" בקליינע הכין לכם להשבוע. אבל חבל להכביר במילים, בואו ניגש ישר לחדשות החמות:

כמה חודשים לאחר ש'בקליינע' חשף כי מונה מפקח על תכני אתר חרדי מפורסם, שבראשית השבוע אירעה בו רעידת אדמה עם עזיבת העורך הראשי, עתה נודע כי עיתונאי ועורך ידוע, מונה כ"שליחם של גדולי ישראל" באופן קבוע לתפקיד, וזאת לאחר שהבנש"ק המפורסם הביע שביעות רצון מסינון התכנים שאינם הולמים.

העיתונאי ארי קלמן מ'בחדרי' עשה את השבת האחרונה בבני ברק. בליל שבת הוא נצפה יחד עם חברו העיתונאי משה ויסברג (לאחר שהשניים חרשו בראשית השבוע עם החבר'ה של קובי סלע את קפריסין, ועל כך בהמשך) מסתובבים בחצרות האדמו"רים. בין היתר הם נראו אומרים שירת הים בדבקות בחצר נדבורנה ולאחר מכן חגגו את ראש השנה לחסידות במרכז חסידי ויז'ניץ, האם השניים מתכננים מפץ? 'בקליינע' ימשיך לעקוב.

"המפץ החרדי" הולך ומתרחק בצעדי ענק עם ההודעה שיצאה מהבית בעיר העתיקה אתמול על הפסקת המגעים לאחדות חרדית. לבקליינע נודע כי אחיין של חכם שלום, הרב אבי בן שמעון, עסקן ידוע בחב"ד, פועל חזק מצדו להקמת החזית דתית, והוא הפגיש השבוע את שני הצדדים בחב"ד לפגישה אצל אייל משיח כדאי לחזק את העניין. במפגש ישבו עורכי השבועונים החב"דים  מנחם כהן מ'כפר חב"ד' ומענדי טאלער מ'בית משיח'. לגמרי ימות המשיח.

ואפרופו חב"דניקים, כמה מהם מעדכנים אותנו כי חברת 'עוף אנ"ש' בשחיטת הרב יורקוביץ פשטה את הרגל. וכעת, לשמחת קהל החבד"י, נודע כי נשאר סחורה גדולה ובעז"ה השחיטה תחזור בקרוב בפורמט אחר.

"פרשת שופטים" מסעירה את המדינה ולא בכדי. השחיתות בממסד הרקוב נדבקה כמעט בכל שדרות החונטה המשפטית, ואף במקרה מסוים שאירע לאחרונה עסקן חרדי שהואשם במעשים שאינם הולמים הצליח לחמוק מעונש באמצעות קומבינה כספית שנרקחה עם פרקליטי מגדל השן. בקליינע מנוע מלהרחיב בפרטים.

את זה שעובדי העיתונות השבועית חוגגים לעומת מקביליהם בתקשורת האינטרנטית (שלא נחים אפילו במוצ"ש), כולכם בטח יודעים. אלא שהשבוע ניצלו בשבועונים את פתיתי השלג שלא נתפסו וסגרו את הבסטות כבר ביום שלישי, מה שאיפשר ללא מעט עיתונאים ואנשי מדיה לצאת לסופ"ש ארוך במיוחד. למרוקו נסעו שמעון ברייטקופף, שלומי כהן, דודו עמר, דוד אסולין, אריאל אלחרר ושלומי פולק. זה התחיל עם השתטחות על קברו של רבי יצחק אבוחצירא במרוקו והמשיך עם טיולי ג'יפים וקפיצה לבריכות.




הרב אורי זוהר נצפה השבוע במטוס מניו יורק לארץ, ומי שצילם אותו היה לא אחר מאשר ידידיה מאיר. כזכור, שמו של זוהר אוזכר לאחרונה כמי שעשוי היה להיות נשיא "רשימה החרדית המשותפת" העתידית, שבינתיים כבר נפלה, נכון לעכשיו.

ומי שעוד טסו הישר לסקי מפנק היו המוזיקאים אבי דרור, אריק דביר, נמואל גרוש, פיני רוטשטיין, רולי דיקמן, ישראל לובין, בצלאל כהן וקובי ברומר. החבורה לא הפסיקה לתעד את הסקי המשותף.

עיתונאים, עיתונאיות, זמרים, אנשי יח"צ, נשות יח"צ וכל הגרוואדיה הנוצצת מבית קובי סלע הפקות יצאו ביום ראשון בבוקר לטיול בקפריסין ושהו שם עד שלישי בצהרים יחד במלון כשר מקומי. כל הלהקה הנודדת דיסקסה יחד, ונהנתה מפינוקים מטורפים על חשבון הברון

והנה כולם מסתופפים, כולם כאחד, בטנדר אחד
ושוב איתכם, ושלום עליכם

סמנכ"לית השיווק בקול ברמה, אושרת מועלם, יצאה לטיול חוצה יבשות. מועלם חרשה עם חברה את ארה"ב ומקסיקו. וגם אילת ממתינה לה מעבר לפינה.


ואם דיברנו על אילת, ב'קול ברמה' נערכים לקראת שבת הנופש ההיסטורית שתתקיים באילת לרגל עשור לתחנה. בקליינע יעדכן.

עיתונאי 'קול ברמה' כיכב השבוע בכתבת שער בעיתון הדתי הנפוץ "מצב הרוח".

ואותו עיתון החליט משום מה ששלמה קוק עובד ב'משפחה' ולא ב'בקהילה'.

הצלם ואיש התקשורת בעריש פילמר, נצפה השבוע מתפלל בציונו הקודש של מייסד שושלת חסידות לעלוב, הרה"ק רבי דוד מלעלוב זיע"א בעיירה לעלוב שבפולין לרגל יומא דהילולא קדישא.

עיתונאים ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי בערב בשמחת האירוסין של העיתונאי אבי רבינא. ראש העיר ירושלים בירך את עובדי האתרים ארי קלמן ורפי פרלשטיין שיעזבו אותו לנפשו ויתחתנו בתוך שנה.
עין הנץ סיפרה לבקליינע כי העיתונאי והעורך אבי גרינצייג נראה מסתודד דקות ארוכות עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון במהלך שמחת האירוסין.

ולאחר שהתגוששו בקרב ארטילרי חוצה מקלדות, רפי פרלשטיין ויחיאל אברהם נעמדו לחיבוק באותו אירוע בדיוק.

מוזיקה:

מנהל מוזיקלי ומעבד ישראלי חרדי בעל תזמורת מצליחה המופיעה באירועים שונים, לא מעט בחו"ל, עזב לאחרונה את אחד המפיקים הגדולים בתעשיית המוזיקה החסידית, שאחראי בין השאר לגילוי זמרים חדשים בתחרות רדיופונית מפורסמת, ויצא לדרך חדשה.

ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד, נצפה הלילה, מוצ"ש, שופך את צקון לחשו בכותל המערבי:

וזה עבור הגולש מנחם טוקר: ביום חמישי התקיים קונצרט חזנות ברמדה עם החזנים הנודעים האחים יעקב ושולם למר ואיצ'ה מאייר הלפגוט, מי שהיה אמור להנחות את האירוע המלוטש היה השדר מנחם טוקר, אך זה הגיע באיחור לקונצרט. לאחר כמה קטעי חזנות הופיע משום מקום טוקר, והחל להנחות את האירוע. משתתפים שישבו בשורות הראשונות סיפרו לבקליינע כי לא הבינו מאיפה הוא נחת עליהם. "חשבנו שהוא פתאום החליט להנחות את האירוע", סיפרו.

הזמיר מאיר גרין ורעייתו נסעו בצהרי שישי בכביש 443 לשבות בירושלים, ועל הדרך הם עצרו לקפה בשילת. בקליינע שבדיוק עבר שם תיעד את בני הזוג.

הזמר שלומי דקס חיתן השבוע את בנו. הזמרים ליפא שמלצער, בערי וובר, מרדכי שפירא ועוד, היו שם להקפיץ את בעל השמחה.


ברשת החל נפוץ טרנד התמונות ישנות-חדשות 2009 – 2019, והנה כמה ששבו את עיני בקליינע, אשר גרייבר (רפו"ש) ומנדי גרוזמן:

קובי אריאלי הדהים את גולשיו: רוצה לחזור לישיבת חברון

ראש ישיבת גור הגאון הרב שאול אלתר הסתודד השבוע עם הרב ניר בן ארצי בבר מצווה לבנו של ישראל צישינסקי, מנכ"ל חמדת הארץ נדל"ן.

חבר הכנסת משה גפני עלה לנחם את הגאון רבי יצחק אזרחי על פטירת רעייתו.

ברכות לגברת שושי הלר לרגל מינויה לעורכת דין.

מזל"ט לעורך עיתון מרכז העניינים יצחק נחשוני ולבנו כתב ווינט קובי נחשוני, לרגל הולדת הנכד/ הבן.

מזל"ט לאיש והאגדה יענקי מיזליש לרגל הפיכתו לסבא, בהולדת הנכדה הבכורה.

מזל"ט לדובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים ולבנו פיני טננבוים העושה התמחות אצל היועץ המשפטי לממשלה לרגל הולדת הנכדה והבת.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *