הנשיא נזף בנתניהו: "להפסיק עם האמירות הגזעניות נגד הערבים"

הנשיא עודכן על ידי אורחיו בתמונת המצב הפוליטית ושב והדגיש כי הוא סבור שמדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן.

יממה לפני פקיעת המנדט, לפני זמן קצר הסתיימה פגישתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין עם ראש הממשלה ויו״ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו אשר הגיע יחד עם צוות המו״מ של הליכוד, השרים יריב לוין וזאב אלקין לפגישת עדכון בבית הנשיא. הנשיא עודכן על ידי אורחיו בתמונת המצב הפוליטית ושב והדגיש כי הוא סבור שמדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן.

בתום המפגש נשיא המדינה הוציא הודעה בה קרא לאחד את המפלגות: ״האמירות שנשמעות כלפי הציבור הערבי והחרדי וכלפי נציגיהם בכנסת, חותרות תחת עצם הלגיטימיות של ציבורים אלה במדינת ישראל, מעמיקות את הקרע הקיים ממילא ואני דורש מכל מי שמדינת ישראל יקרה לליבו, להפסיק אחת ולתמיד עם אמירות מכוערות אלה״, אמר ריבלין.

ריבלין לא חסך ביקורת מנתניהו שיצא נגד הערבים ואמר, ״יש לגנות בכל תוקף את הצגת כלל נבחרי הציבור הערביים כ"איום" קיומי על מדינת ישראל או כ'גיס חמישי'. אנו החיים כריבוניים בארצנו, במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, חייבים להבטיח שוויון זכויות ושיח מכבד וענייני מול אזרחי ישראל כולם״

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *