"יונית, יונית, יונית, יונית": הראיון המביך של גנץ

יו"ר כחול לבן בני גנץ התייצב היום לראיון בשידור ישיר מארה"ב וגמגם פעם אחר פעם מול המראיינת יוני לוי שהציגה לו שאלות פשוטות על תפקודו בצוק איתן מול תוכניתו לעתיד. צפו

כזה ראיון מביך לא זוכרים גם זקני הברנזאים. יו"ר כחול לבן בני גנץ התייצב היום לראיון בשידור ישיר מארה"ב וגמגם פעם אחר פעם מול המראיינת יונית לוי, שהציגה לו שאלות פשוטות על תפקודו בצוק איתן מול תוכניתו לעתיד.

גנץ חזר מספר פעמים: על המשפטים: "חמאס חמאס, ואני אני אני", ולשיא, היה זה כאשר חזר בשמה של המראיינת, "יונית, יונית יוננית".

אנשי תקשורת רבים צייצו בתגובה כי כנראה גנץ הפסיד את הבחירות בראיון אחד. העיתונאי שמעון ריקלין צייץ: "הראיונות הכל כך מביכים של גנץ מלמדים אותי שבאופן לא מודע הוא הפעיל מנגנון השמדה עצמית. ונראה לי שבתוך תוכו הוא מבין שהוא לא מתאים והוא לא עומד בלחץ.
והוא לא יודע איך לומר: חברים זה גדול עלי. תראו לי את היציאה מהאירוע הזה. האמת? מסכן:

מהליכוד נמסר בתגובה לראיונות של בני גנץ: בני גנץ איבד את זה. ההופעה שלו מדברת בפני עצמה. גנץ מבוהל וחלש. כנראה שגנץ עדיין מאמין שראש הממשלה נתניהו שולח מרצחים להתנקש בו וששלח את הרוסים לפרוץ לטלפון שלו. אדם כזה פרנואיד שאומר שהחודש האחרון היה הקשה בחייו, לא יחזיק אפילו דקה בלחצים בהם עומד ראש ממשלת ישראל בכל יום.

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גנץ לא יודע לדבר. אז מה

    אנחנו לא צריכים דברן. זה היה לנו עד עכשיו. ראינו מה עושים הדברנים.
    אנחנו חייבים לעבור מהר לשלב העשייה. בדיבורים רק הרסו את המדינה.
    לשלוח את הנוכל לכלא ולהקים ממשלה נקייה ומדברת פחות.

    מוטי |
    הגב
  2. אם בראיון הוא מגמגם מה יהיה בראשות הממשלה

    רק ביבי ביביייייייייייייי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. גנץ חלש .

    חבורה של "שומרי סף"..מושחתים מהשמאל, מהמשטרה..מהפרקליטות..וכמובן מהתקשורת השמאלנית המושחתת.,שלחו את בני גנץ, "כקוף"..כמריונטה..כבובה על חוט..להיות ראש ממשלה כדי.לקבל שוחד ולהשחית את המדינה !!הפושעים האמיתיים,,והמושחתים האמיתיים ,הם משומרי הסף השמאלנים המושחתים !!גנץ הוא בובה על חוט !!מריונטה של שומרי הסף המושחתים !!חייבים לפתוח בחקירה פלילית !! אין ספק..גנץ.חלש..אינו מתאים להיות ראש ממשלה..בשכונה קשה כמו שלנו,,להנהיג מדינה הכי קשה בעולם !!מה עוד שנתניהו הוא מנהיג על..מנהיג בין לאומי..מוכשר ביותר..בין חמשת מנהיגי העולם המשפיעים ביותר, חברם של פוטין..של טראמפ ידיד מוערך ביותר על ידי אסיסי..נשיא מצריים !!ולפיו הסכמים חשובים ביותר למען עם ישראל !!

    גוטליב |
    הגב
  4. עצוב שזה ההתייחסות

    עד כמה שאני לא מאמינה בהואר כרגע יכול להוביל מדינה, לעשות לו השפלה ורק בגלל שהתעקש שלא להתמקד בעצמו, בן אדם עייף ומתוח. חבל גם לו מותר להיות בן אדם!

    סאמי |
    הגב
  5. איך הוא רוצה להנהיג מדינה ????

    תפקחו את העיניים – גנץ אינו כשיר לתפקיד ציבורי.

    האיראנים שפרצו לו לנייד … בטח הורידו מלא סרטונים של גנץ מגמגם בצילומי סלפי.

    אזרח שפוי |
    הגב
  6. גנץ לא מתאים

    האם גנץ מתאים להיות ראש ממשלת ישראל – לא. אין לא שום ניסיון פוליטי. ולמה הוא גמגם & לא עמד בלחץ של יונית .. אז איך הוא יכול לעמוד בלחץ עולמי כאשר כולם נגדנו. יש פה משהו מוזר. הוא היה רמתכל ועמד בלחצים גדולים… יש לו פחד בימה או פחד יונית

    סבטלנה |
    הגב
  7. יונית...יונית..

    הלו..שכחתם, קודם כל..כל הכבוד למגישת החדשות יונית לוי….היא לא מלטפת אף אחד!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  8. הליכוד נאחז בקש

    קודם תלמדו איך לנהל מדינה! נכשלתם בהרבה פרמטרים. הרשימה ארוכה.

    אזרח |
    הגב
  9. הוא שיכור וגם מזכיר את רבין מפוחד כנראה לא הספיק לשתות את הכדורים

    חוסר ביטחון פראנואיד כנראה על כדורים. וכל ההצגה שלו הכל סרק כמו כל החברים שלו הברנגה .כפרה על ביבי ונהפוך הוא ככה יעשה לביבי שכל עם ישראל חפץ ביקרו

    אוהב ביבי |
    הגב