כאב הלב של סגן השר החרדי • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': התמונה הנועזת של קובי אריאלי, האורגן שנעלם, ותיעוד מיוחד מהפנטהאוז של איש העסקים. אל תפספסו

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שהיה בסוף השבוע בעין הסערה, הגיע בליל שישי כמנהגו לקנות אוכל יהודי אצל גולדיס בבית ישראל. צלם ידיעות אחרונות שהגיע לתעד אותו, הצליח להנציח את סגן השר עם שקית החנות בידו.

ובעוד סגן שר אחד בקניות, סגן שר חרדי אחר, נצפה השבוע בנסיבות אפילו יותר מצערות – מאושפז במחלקת הלב באחד מבתי החולים בירושלים, זאת לאחר כאבים בלבו. לסגן השר, כעת, שלום.

בירושלים ננעל השבוע "כנס ירושלים" של עיתון 'בשבע'. מי שהנחה את הכנס היה העיתונאי החרדי ידידיה מאיר. ל'בקליינע' נודע כי כחלק מתכנית הכנס, נערך בערב הראשון מה שכונה "בשבע על הבר", במסגרתו הוזמנו באי הכנס לבוא לשלל הברים שבשוק מחנה יהודה ולשוחח שם על צ'ייסרים עם מבחר מעיתונאי בשבע. למנחה, ידידיה מאיר, הציקה התכנית הזו (לפגוש עיתונאים דתיים בברים? פויה), והוא סירב להכריז עליה במיקרופון, ומי שלבסוף הכריז עליה לאוזני הציבור היה אדם אחר מאנשי עיתון בשבע.


ומי שעורר סערה ברשת הוא שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר, שנצפה בחמישי במשחק הגמר של הפועל ירושלים שבו זכו בגביע המדינה.

ובעוד טוקר עם חולצה אדומה, קובי אריאלי הצטלם בצורה נועזת לעיתון הארץ. בהוראת ועדת הרבנים של בקליינע, אנו חוסכים מכם את המראות הקשים.

קיווע וויס, כתב 'כאן', התחדש השבוע במשקפיים חדשים. את הופעת הבכורה הוא שמר לכינוס יריית הפתיחה של מערכת הבחירות של ש"ס בבת ים. ויס, שבעבר נהג לבקר את ש"ס, לאחרונה נוטה לחשוף לא מעט סקופים מהתנועה – וגם אם צריך לפרגן ליו"ר – הוא עושה זאת בשמחה.

מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל וסגר"ע בני ברק, מנחם שפירא, נצפה השבוע בויכוח תורני בשיעור לנציגי דגל בצפון שנמסר בליל שישי בחיפה על ידי הגאון רבי יחיאל במברגר, חבר בד"צ שארית ישראל.

מקום שלישי או רביעי ב'דגל'? זה באמת זה לא משנה. בכל מקום שבו יציבו אותו, ח"כ יעקב אשר לא מוותר על הקנייה השבועית באושר עד. וכך נצפה אמש עם בנו, שעות ספורות לפני שבת:

במעדניית גבריאלוב בבני ברק, נצפו אלי שלזינגר כתב הפלילים של בחדרי, לצידו של הרב יחזקאל אתרוג, מנהל הכוללים הנודע, כשהם מחכים בתור כאחד האדם.

ואילו בצומת שילת פגשנו את משה מנס, איש הפרסום החרדי, כשהוא מבלה עם הילדים ועם מקס, התוכי הבלתי נפרד של המשפחה.

ולאחר סערת "הנשים המפטפטות", שנחשפה כאן לראשונה, סגן ראש העיר מודיעין עילית טוביה פריינד נצפה בעוד מעשה חסד לזכות תושבי העיר.

וזו כבר דירת הפנטאוז של איש העסקים המפורסם ממודיעין עילית, שרכש את הדירה המפוארת תמורת 3 מיליון ו-250 שקלים. נמשיך ונעקוב.

בקליינע הגיע השבוע בעצמו למכון מור בכדי לתעד את עורכי האקטואליה של קול ברמה, נתי עטר וישראל קליין, שהיו שקועים בעיצומה של עבודת צוות. עטר, זכה רק בחודש האחרון בפרס העובד המצטיין. בקליינע מתפלל שיקבל קפסולה מה'נספרסו' בתמורה לפירגון.

ענק המלחינים החסידיים, ראובן סירוטקין, הגיע השבוע עם אשתו לביקור פתע ברדיו קול ברמה, והניח במקום אלבום חדש.

ובמסורת חדשה, השבוע אירחו שדרני קול ברמה לסעודת הטשולנט את ראש העיר בני ברק אברהם (המלך) רובינשטיין.

בנה של העיתונאית שרי רוט נישא במזל טוב באחד האולמות בבני ברק. ישראל כהן, יחיאל גלאי (עורך ב׳בחדרי׳) ואריה ארליך מעורכי ׳משפחה׳, באו לחגוג יחד עם עדינה בר שלום ומספר נשות קריירה שבאו לשמוח בשמחתה של רוט.

אפרופו רוט, במהלך השבוע חיפשה רוט בכל הקבוצות של מודיעין עילית מקום פנוי ל-10 בחורים שיבואו לשמח בשבע ברכות. בקליינע מעריך בזהירות כי לאחר שר' מיילך בידרמן העלה 1,000 גברים מהעיר לשבת במירון, התפנה מקום נרחב בעיר. על הסוף הטוב תוכלו לשמוע מהגברת.

העורך החדש של בחדרי יחיאל גלאי התיישב השבוע לערוך את משמרת הבוקר של בחדרי. גלאי שהחל את דרכו באתר קוקר לקח פסק זמן וחזר שוב לעולם העיתונות ובכך מצטרף שוב לעורכי אתרי האינטרנט החרדיים.

וברכת מזל טוב לאהרן רבינוביץ לקראת שמחת הנישואין עב"ג. השבוע התקיימה שמחת החינה, יחד עם הסב המאושר בני רבינוביץ.


והנה סיפור חמוד לחובבי המוזיקה החסידית: בעיצומו של אירוע שהתקיים לאחרונה באחד הריכוזים החרדים, הגיעו מספר ברנשים וחטפו את האורגן היקר מידו של הקלידן, העובד בתזמורת ידועה, זאת בטענה כי לא שילמו למי ששלח אותם על ההגברה. מי מה מו? לא נוכל להרחיב בפרטים.

ואילו גדול הזמר החרדי מרדכי בן דוד שימח במוצ"ש במעמד הסיום לזכותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, ויום הולדתו ה-60 של השר. החברים בש"ס תכננו לערוך לו מסיבת יום הולדת יוקרתית אך לאחר שאחד הרבנים גילה רז זה לאריה – המסיבה פוצצה, ודרעי הורה שלא לקיים את המסיבה הראוותנית.

גדולי המוזיקאים החרדים חגגו את השבת שעברה ביחד, באזור הצפון, קרוב לציון הרשב"י. כך זה היה נראה:

ואחרי שסיפרנו לכם כאן בשבוע שעבר על השלום שנרשם בין המפיקים עוזר דרוק ושלום וגשל, ההתכתבות הבאה היא כבר מניצני השלום:


אפרופו: תיווך השלום במוזיקה החסידית לא מנע בשבוע שעבר מהמתווך אבי בלומנטל לאפות לשבת

השבוע הגיע אל ארץ הקודש בעל המנגן ר' שלמה טויסיג למספר אירועים פרטיים. בין-לבין קפץ לביקור במשרדו של איש יחסי-הציבור תומר כהן, לאחר שלא נפגשו למעלה משש שנים. היה משמח, מרגש, וכהן שאמון על היח"צ שלו הבטיח לעוקביו ברשת החברתית הפתעות בקרוב…

מרדכי בן דוד אמנם לא מתכוון להשתקע פה, אך השבוע הוא כבר נצפה בקניות בסניף החדש של שערי רווחה, יחד עם הצמודים, אלי קליין ואיצי ברי. צילום שלומי טריכטל

ולסיום, הנה תמונה מרהיבה שתיעד הצלם דוד זר, הגר"ח מחפש את הלבנה. מפעים.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יואאוו

    דייי אהבתייייי💗💗💗
    ומה זה היומולדת שם עם כל המפורסמים? נראה מאגניבבב

    שירההה |
    הגב
  2. היהדות החראדית בתפארתה,או לנו לאן הגענו סלבס אלק חרדים

    גכעכג

    גד |
    הגב