"לליכוד יש מנוף על עומר ינקלביץ'": ההקלטות שיכניסו את הח"כית החרדית לקואליציה?

העיתונאי גור מגידו שכתב ופרסם תחקירים טוען כי "לליכוד יש מנוף על עומר ינקלביץ'. חלקים בהקלטות בכר שלא פורסמו", כתב מגידו בדף הטוויטר שלו

האם עומר ינקלביץ מפחדת שהליכוד יפיץ עליה הקלטות מביכות? העיתונאי גור מגידו שכתב ופרסם תחקירים בעיתונים "הארץ", TheMarker ו"גלובס" ויצר סדרות בכאן חדשות טוען כי "לליכוד יש מנוף על עומר ינקלביץ'. חלקים בהקלטות בכר שלא פורסמו", כתב מגידו בדף הטוויטר שלו.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה כתב בטוויטר בתגובה: "או איזה יופי אני רואה שכולכם בתקשורת יודעים ושותקים. הייתם גם שותקים על דבר דומה עם נתניהו?".

בערוץ החדשות פורסם על שיחה שקיים נתן אשל עם אדם מהמגזר החרדי במהלך סיבוב הבחירות הראשון, ניסה אשל לשכנע אותו לגייס את ינקלביץ' לשורות הליכוד. "אני כבר יודע שדיברו איתה שהיא תקבל ראשות ועדה חשובה שתטפל בחרדים", אמר. "שהיא לא תהיה סתם חברת כנסת בלי משמעות שם, אלא תציל את היהדות החרדית: ברור שאנחנו נצטרך להיכנע במשהו לליברמן, והיא יכולה לעצור את זה".

"היא עדיין חרדית – היא הולכת עם מטפחת ועם חצאית קצרה, אבל עדיין הבעל שלה חי בקהילה חרדית ומתפלל בבית כנסת עם חרדים", הוסיף אשל. "הוא לא ילך נגד החרדים". ינקלביץ' דחתה את ההצעה על הסף, וגם היום מתעקשת שאין סיכוי שתיענה להצעה דומה.

נתן אשל מסר בתגובה לפרסום: "מעולם לא דיברתי ולא פגשתי את חברת הכנסת עומר ינקלביץ'. פנו אלי מאדמו"ר חשוב ועד חברה אישית של עומר בהצעה להביא אותה. לא פגשתי אותה ולא נקפתי אצבע בשום צעד מלבד לשמוע את המתווכים שהגיעו אלי"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *