אלעד רוחשת: צוריאל קריספל התפטר מראשות שס

בכירים במפלגה טוענים שכרגע בעקבות התפטרותו של קריספל הסיעה המקומית צפויה להיכנס לקואליציה, כאשר השמות החמים להחליף את צורי קריספל הם ישראל אנקווה, משה סעדון וחנן זיגדון.

דרמה בשס המקומית בעיר אלעד: צוריאל קריספל סגן ראש העיר בעבר מטעם מפלגת שס הודיע על התפטרותו, כאשר טרם ברורה הסיבה לכך.

קריספל כיהן בקדנציה האחרונה כסגר"ע, אך סירב להתמודד לראשות העיר מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש.

במכתב ששיגר לתושבי אלעד, קריספל מסביר את הסיבות להתפטרותו: "זמן רב לפני הבחירות סוכם ביני לבין יו"ר התנועה שלא אמשיך לקדנציה נוספת, בהתניה שאפרוש בהזדמנות הראשונה, ואכן הגיע הרגע המצער מאוד מבחינתי אך הבלתי נמנע".

וזה תוכן המכתב המלא
עם חלוף דמדומי חודש הגאולה ונשיקתן לחודש אייר הבעל"ט שעליו אמרו רומזי הרמזים, "אייר" – ר"ת, אני ה' רופאך…וכפי שמופיע בספרים הקדושים על מעלתו של חודש נשגב זה שכל כולו בתוך ימי ספירת העומר הקדושים עד למאוד, ברגעים אלו שלחתי לעירייה את מכתב ההתפטרות שלי מחברותי בעירייה, עיריית אלעד.
העיר אלעד היקרה לי מאוד, עוד בטרם נוצרה ידעתיה, הריתיה אף ילדיתיה…גידלתיה וטיפחתיה מאז ערש לידתה וכמעט עד גיל מצוות.
העיר אלעד שכל אבן בה, כל בית ומבנה ציבור כביש או גינה, מדרכה או אבן שפה, עמוד תאורה או ספסל בשדרה נבחנו ונבדקו על ידי כאתרוג ולולב, שנאגדו והתחברו להם לעיר שחוברה לה יחדיו.
אלעד מכורתי ואהבתי, משוש חיי, לך הקדשתי את מירב ומיטב שנותיי, אהבתי אלייך היא אהבה שאינה תלויה בדבר ומאז פגישתי הראשונה בה נחשפתי לרעיון, ידעתי, פה אשב כי איוויתיה, עוד אבנך ונבנית אמרתי לה בליב, אמרתי ועשיתי.
בחרדת קודש אמיתית ניגשתי למלאכה הלא פשוטה של בניית עיר ואב בישראל, עיר של תורה בטבורה של ארץ ישראל, פסעתי בשביליה והריה ובחורבותיה בכל רמ"ח איברי ושס"ה גידיי ולקיים בחדוה "ברוך מציב גבול אלמנה".
כל מה שעמד מול עיניי הוא שסוף סוף תהיה לציבור החרדי עיר מפוארת, ושכל רוכש ודייר בה יקבל את התמורה הכי טובה בעד כספו, כסף זה שצבעו אינו שונה במאומה מכספם של שאר רוכשי הדירות ברחבי הארץ.
ואכן קמה וגם ניצבה לה העיר הנפלאה הזו, קרמה עור וגידים, תשתיות מתקדמות וכבישים, גינות ופארקים, מקוואות ובתי כנסיות, בתי ספר וגני ילדים, מעונות יום מבני המגורים הצטרפו אליהם כפטריות אחרי הגשם, כאשר בכל אחד ואחד מהם נתתי את המירב והמיטב הן בשלבי התכנון והן בשלבי הביצוע, ואף לאחר האכלוס, הכל הכל כדי שכל תושב ותושב יקבל את המקסימום האפשרי בבחינת "תורה מפוארת בכלי מפואר".
לא סוגה בשושנים הייתה דרכי, על גבי חרשו חורשי מזימות, האריכו למעניתם, היכוני פצעוני, נשאו את רדידי מעליי, וכמעט שלא היה יום מעשרת השנים בהן כיהנתי בו לא היה יום זה רצוף מאבקים שבינם לבין תורה ויר"ש רק מח מעוות וחולני יכול לנסות לקשר ביניהם, אין לי עניין לגלות לא טפח ואפילו לא רוחב גודל ולכן אכסה ביותר מאמת איש, ועל כל פשעים תכסה אהבה.
לאחר 10 שנים בהם השקעתי את כל כולי בעיר היקרה הזו, נפרדתי ממנה בצער רב, ובמחשבה שלא אשוב אליה עוד, אך לאחר 10 שנים בהם נפרדו דרכינו, הורני מרן זיע"א להחזיר גרושתי, בכוחותיו האחרונים ובקולו הנשנק ציווה אותי צוואת "שכיב מרע" אמר לי "צוריאל, תחזור לעיר אלעד ותושיע אותה".
ללא היסוס ושאלות ארזתי את מטלטלי ושבתי לאהבת נעוריי כאשר בליבי גמלה ההחלטה, אעשה כל אשר לאל ידי לקיים את צוואתו של מורי ורבי ואתן את כל כולי לקיים את צוואתו ואפעל ככל אשר אוכל לסייע ובכל מצב.
אכן, זכיתי לקבלת פנים חמה ביותר, קבלת פנים שצרבה את פניי בשרי ועורי, את ליבם של בני משפחתי וילדיי הרכים כאשר רשמי הכווייות והצלקות עדיין לא נמחו, אך חזקה עליי, "שליח עושה שליחותו" והטלתי מאחרי גווי את כל כאביי.

הושטתי את שתי ידיי לעזר ולאחיסמך, וכל טצדקי דאית לי עבדית כדי לסייע ככל שניתן, השתדלתי בכל מאודי להיות "המבוגר האחראי", להשרות רוגע ועשייה משותפת, לצערי ולדאבון ליבי לא עלה הדבר בידי, בבחינת "אני שלום וכי אדבר המה למלחמה"…וכלבן הארמי בשעתו החליף בדיבורו ובהבטחותיו עשרות מונים…שמרתי את הדברים לעצמי (ראשי התנועה עודכנו לכל אורך הדרך) מתוך מחשבה שאולי בכל זאת אצליח לשנות משהו מהתנהלות הקלוקלת והלא תקינה בעליל, ושוב מתוך רצון לשמור ולייצב את השקט בעיר, הדבר היה בעוכריי מכיון שהשקט שכל כך דאגתי לקיומו ולביצורו, נוכס ויוחס לאיש אחד בלבד לאותו האיש שלא יודע ולא מעוניין לשתף איש בבחינת "לי יאורי ואני עשיתיני"
אשאר נאמן להבטחתי ולא אמנה כאן אפילו לא מקצת תחלואי העירייה והעומד בראשה, אך זה זמן רב שפניתי לראשי התנועה לשחרר אותי משליחותי, ופעם אחר פעם נעניתי בשלילה.
זמן רב לפני הבחירות סוכם ביני לבין יו"ר התנועה שלא אמשיך לקדנציה נוספת, גם סיכום זה לא עמד לי ונדרשתי שוב להוביל את הסיעה בעיר גם בבחירות האחרונות אך בהתנייה שאפרוש בהזדמנות הראשונה שאוכל, ואכן הגיע הרגע המצער מאוד מבחינתי אך הבלתי נמנע.
אני עושה זאת בלב כבד באמת ובתמים, אמשיך לסייע לחבריי היקרים ככל שיידרש מחד, אשתדל אי"ה לתרום מניסיוני למען הכלל במקומות אחרים בל"נ, היו שלום יקיריי ואהוביי, כולי תקווה שאכן הדברים יסתדרו בסופו של דבר עם הנהגה אחרת, אם יוחלט על כניסה לקואליציה, ואייחל לכך בכל ליבי ומאודי.
שלכם לתמיד
צוריאל קריספל

בתקופה שקדמה לבחירות באלעד בהם ניצח שוב ישראל פרוש, ארע מקרה מביך לקריספל לאחר שהודעות מהפלאפון האישי שלו דלפו, ובהם הוא התבטא בחריפות נגד תושבי העיר אלעד.

בכירים במפלגה טוענים שכרגע בעקבות התפטרותו של קריספל הסיעה המקומית צפויה להיכנס לקואליציה, כאשר השמות החמים להחליף את צורי קריספל הם ישראל אנקווה, משה סעדון וחנן זיגדון.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו

    שיקח את אחיו מנתניה ויצאו מהארץ

    עלה קטן שלי |
    הגב
  2. מעניין מה עומד מאחורי ההתפטרות. זה לא נראה כל כך

    תמים אמר לי תושב אלעד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב