בעוצמה יהודית מתכננים להבעיר את ירושלים – בחמאס מאיימים בהסלמה

בציונות הדתית מנסים לחמם את השטח?ביום חמישי מתארגנים בציונות הדתית לצעוד ברחובות ירושלים באיזור העיר העתיקה – מה שעלול להצית את השטח.

בציונות הדתית מנסים לחמם את השטח? ביום חמישי מתארגנים בציונות הדתית לצעוד ברחובות ירושלים באיזור העיר העתיקה – מה שעלול להצית את השטח.

דובר חמאס בירושלים מזהיר מפני קיום צעדת הדגלים שמתוכננת ליום חמישי: "מזהירים את הכיבוש מפני שימוש בירושלים כאמצעי להמלטות ממשבריו הפנימיים ומכישלונו בפתרון בעיותיו הפוליטיות". כמו כן, הוא קרא לאנשיו להגיע בהמוניהם למסגד אל-אקצא ביום חמישי.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר (מסיעת הציונות הדתית) הגיב: " על אפם וחמתם של אנשי ממשלת השמאל הקיצוני המתרקמת, נצעד בירושלים. מדהים שאחרי שמכרו את הנגב, ויתרו על שלטון החוק והתקפלו בפני רע"מ, עכשיו גם מצעד דגלים בירושלים גורם להם לטעון שמדובר בפרובוקציה. ירושלים היא בירתנו לעד ולנצח נצחים ונצעד בה בכל מקום, בשמחה.

בעקבות הכוונה לקיים את מצעד הדגלים בשער שכם, אמר הבוקר מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר שארגון הטרור "הבהיר לישראל שיש מי ששומר על מסגד אל-אקצה". בהמשך ציין כי אם העימות יפרוץ מחדש – המזרח התיכון יהיה "שונה ממה שהוא כעת" :

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) הגיב: ״לידיעת ממשלת השמאל המתרקמת, קיום מצעד עם דגלי ישראל בעיר הבירה של מדינת ישראל זו אינה פרובוקציה. אסור למדינת ישראל לתת לארגוני טרור לשלוט בנעשה בירושלים בירתנו".

בכיר לשעבר לשעבר בפיקוד המשטרה על צעדת הדגלים המתוכננת: "אני מקווה שמחוז ירושלים לא יחזור על טעויות שנעשו בחודש האחרון ויביא לידי ביטוי בהחלטתו שיקול מקצועי בלבד, נקי מלחץ פוליטי. אדי הדלק בירושלים עדיין באוויר ומספיק גפרור קטן כדי להצית מחדש את האזור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *