המומחים הציגו תרחישים קיצוניים, נתניהו הזהיר "ייקברו פה ילדים"

סערה בישיבת הממשלה: ערן סגל, חוקר ממכון ויצמן הציג לממשלה את פוטנציאל ההדבקה והתמותה במצב החיסון כעת. בהדבקה המונית, מספר דו ספרתי של חולים קשים ואלפי מתים רבים. כעת מתמן כי פתיחת הלימודים תדחה

סערה בישיבת הממשלה: ערן סגל, חוקר ממכון ויצמן הציג לממשלה את פוטנציאל ההדבקה והתמותה במצב החיסון כעת. בהדבקה המונית, מספר דו ספרתי של חולים קשים ואלפי מתים רבים.

"כרגע הלימודים לא ייפתחו ביום שלישי, נדבר על זה בהמשך", אמר נתניהו לשרים עם סיום הישיבה ואף הזהיר כי "הנגיף יפיל גם ילדים, יהיו הרבה הלוויות של צעירים".

"ככל שחולפות השעות מתחבר לכולנו שהמצב מאוד מורכב ושיש לנו שולי ביטחון צרים מאוד", אמר נתניהו. "לכן בעצה אחת עם שר הבריאות ושר הביטחון נקבל החלטה ונבוא מגובשים".

איש המפרים מואיז סטיבון  הגיב למספרים ההזויים עליו דיברו המומחים בישיבת הממשלה: "אתם מבינים שרשום פה 70% הדבקה??? אנחנו שנה בדבר הזה ועומדים כרגע על 7.6% הדבקה! 7.6% הדבקה בשנה! למה שפתאום 70% מהאוכלוסייה תדבק (גם אם זה 70% ממה שנשאר לא מחוסן זה הזהייה). וכל זה שכבר כרגע 38% מחוסנים! . ככה פתאום 4 מיליון יידבקו בלי שנשים לב… לא מבין את התרחיש הזה."

סיטבון הוסיף: "תרחיש של 4 מיליון נדבקים שווה מבחינתי לתרחיש בו חללית מגיעה עם חייזרים ואוספת אותך לכדור אחר.באמת. ככה אני מסתכל על זה.מצאתם מחלה חדשה מבלי שום מדע מאחוריה. תמדל לי מקדם הדבקה שמביא לנו מיליוני נדבקים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *