זעם ביהדות התורה על הפרובוקציה של קריב: "אחר כך אתם מתפלאים למה אנחנו לא הולכים עם השמאל"

נשות הכותל הגיעו אל הכותל המערבי לתפילת ראש חודש, יחד עם חבר הכנסת גלעד קריב וחוללו פרובוקציה. ביהדות התורה זעמו על המעשה החמור של איש מפלגת העבודה

נשות הכותל הגיעו אל הכותל המערבי לתפילת ראש חודש, יחד עם חבר הכנסת גלעד קריב וחוללו פרובוקציה. קריב הביא עמו את ספר התורה של נשות הכותל ובשל חסינותו לא יכלו מאבטחי רב הכותל לקחת את הספר.

לאחר עימותים קשים במקום עם מאות חרדים וחרד״ליים שזעמו בח״כ קריב ובנשות הכותל וכן עם מאבטחי רב הכותל והמשטרה, פוזרו נשות הכותל מהמקום.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני  מסר בתגובה לפרובוקציה הבלתי חוקית של גלעד קריב בכותל המערבי: גלעד קריב הוא פרחח ידוע מאז ומתמיד, ועכשיו מוריד את הכנסת לשאול תחתיות תוך כדי ניצול חסינותו, כדי לפגוע בעם היהודי בכל העולם לדורותיו.
אגיש נגדו תלונה לועדת האתיקה של הכנסת על המעשה הנורא.  יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני פנה במכתב ליו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין עבור ועדת האתיקה בבקשה להטלת סנקציות על ח"כ גלעד קריב בגין הכנסת ספר תורה לכותל המערבי.

, בתגובתו,  חבר הכנסת יעקב אשר מתעלם מגלעד קריב ופונה מעל לראשו לבנט וסער כשהוא מאגף אותם כשומרי דת ומסורת, ומציף ציבורית את הקושי שיהיה להם לשבת באותה ממשלה עם פרובקטור רפורמי שמחפש רק ליצור באזז תקשורתי.

ח"כ איתמר בן גביר יו"ר עוצמה יהודית על ניסיונו של ח"כ גלעד קריב להבריח ספר תורה לתפילת הרפורמים: "בזוי ולא ראוי שחבר כנסת מנצל חסינותו לעבור עבירה פלילית ולפגוע ברגשות עם ישראל בראש חודש. בכוונתי לפנות בתלונה ליו"ר הכנסת נגד מעשיו של קריב ולבקש שיוזהר לבל ימשיך לבצע עבירות פליליות של התססה והמרדה שהחסינות לא מגנה עליהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *