מחדל: עובד ניקיון בביתו של גנץ ריגל עבור איראן

במהלך חודש נובמבר 2021, נעצר לחקירה עומרי גורן, אזרח ישראלי, אשר הועסק בעבודות משק בית וניקיון בביתו של שר הביטחון בני גנץ

במהלך חודש נובמבר 2021, נעצר לחקירה עומרי גורן, אזרח ישראלי, אשר הועסק בעבודות משק בית וניקיון בביתו של שר הביטחון בני גנץ. בחקירה עלה כי עומרי פנה מיוזמתו, ימים ספורים קודם למעצרו, באמצעות רשת חברתית, לגורם המזוהה עם איראן והציע לסייע לו בדרכים שונות, נוכח גישתו לבית השר.

בשיחה בין השניים ברשתות החברתיות, גורן העלה אפשרות להשתיל במחשבו של גנץ סוס טרויאני שיאפשר לאירנים גישה מלאה לכל מסמכיו. בשב"כ מדגישים כי "כוונה זו סוכלה מבעוד מועד לאור מעצרו המהיר של עומרי, ובכך נמנע מימוש אפשרות זו".

גורן איתר באמצעות הטלגרם את כתובתו של חבר קבוצת "Black Shadow", פנה אליו בזהות בדויה והציג את עצמו כמי שעובד אצל שר הביטחון הישראלי. במהלך ההתכתבות ציין הנאשם כי ביכולתו לסייע לקבוצה בדרכים שונות תמורת סכום כספי.

במהלך החקירה גורן, שרצה להוכיח לאירנים את יכולותיו ורצינותו, צילם כמה פריטים במקומות שונים בבית השר ושלח אותם לגורם שאיתו ליצר קשר. בין הפריטים שצולמו: שולחן עבודה, מחשבים, טלפון, טאבלט, קופסה עם פרטים צבאיים, כתובת IP, כספת סגורה, מזכרות צבאיות מתקופתו כרמטכ"ל, תמונות ממוסגרות עם בני משפחתו, חשבון תשלום ארנונה ועוד.

העיתונאית טל שניידר צייצה כי "‏כיוון שאמא שלי גרה ברחוב סמוך לביתו הפרטי של גנץ, אני יודעת שבנו שם מחסומים מסיביים והוסיפו שער גדול בקצה הרחוב ועוברי אורח לא יכולים להתקרב לביתו של שר הבטחון."

"אם כך, איך יתכן שאדם עם הרשעות קודמות ועבר פלילי עשיר, נכנס לעבוד בתוך ביתו?", תוהה שניידר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *