סערה בטוויטר: בוז'י מינה את הדובר של ביבי – השמאלנים רתחו מזעם

סערה בטוויטר סביב החלטת הנשיא בוזי' הרצוג למנות את נאור יחיא, מי שהיה דוברו של נתניהו לתפקיד דובר בית הנשיא

עפ"י נתוני 'יפעת מחקרי מדיה' על 'סערת' מינוי נאור יחיא לדובר בית הנשיא- בטוויטר היו מעל 700 ציוצים בנושא, בפייסבוק פחות מ-50 ובתקשורת הארצית פחות מ-20 כתבות.

הפרשן הפוליטי אלדד יניב מתח ביקורת חריפה כנגד המינוי של נאור יחיא כדובר בית הנשיא. יניב עלה לבן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM ומתח ביקורת חריפה נגד המינוי: "זה מאבק מוסרי וצודק, היה מתנהל אותו מאבק בדיוק אם בוז'י היה ממנה את יאיר נתניהו להיות האחראי על הדיגיטל בבית הנשיא".

יניב הסביר כי "אין שום בעיה בדובר מקצועי שעובר מצד לצד, אבל לא כשהיית חלק ממערך הפצת השקרים של נתניהו בשנתיים האחרונות, והפצת שקרים על הפלאפון של בני גנץ שכביכול היו בו סרטים לא צנועים שלו והאיראנים סחטו אותו, על כך שאהוד ברק פ, שהחבר של אהוד ברק מממן את המחאה, שאנשי המחאה מחרבנים בחצרות ומפיצים מחלות. אדם שהיה חלק מהמטה הזה של נתניהו והיה מעורב בדבר הזה, לא יכול להיות דובר של בית הנשיא, שאין דבר יותר ממלכתי ויותר מאחד ממנו"

עוד אמר, כי " נאור יחיא חתום על כל הודעות הליכוד, אדם שחתום על הודעות כאלה יכול להיות דובר הנשיא? אף אחד לא היה פוצה פה עם ברק סרי, הדובר של אריה דרעי, היה עובר להיות הדובר של יאיר לפיד. הוא איש מקצוע ומעולם לא היה מעורב בדברים כאלה, יש כלפיו הערכה מקצה לקצה, ולכן אין בעיה שאדם כזה יעבור צד, אבל לא שאתה טובע בתוך הרפש. השקרים וכל הדבר הנורא הזה שקרה בשנתיים האחרונות, אז אתה לא יכול להיות דובר בית הנשיא".

העיתונאי עקיבא נוביק שיבח את החלטת הנשיא הנבחר וכתב: "משמח לראות שבוז'י התעלה על הקמפיין הבולשביקי נגד נאור יחיא. זה לא קשור לכישורים המקצועיים שלו, אלא לעובדה שהוא היה דובר מקצועי, והניסיונות (גם של עיתונאים פעילים. איזו חרפה) לפגוע במינוי שלו הם בריונות מהסוג הרע".

העיתונאי עמית סגל כתב בטוויטר: "ההחלטה של הרצוג למנות את נאור יחיא לתפקיד דובר הנשיא חשובה מכפי שנראית: 1) גם מול ביקורת ממחנהו הוא לא פסל מועמד על רקע עבודתו בעבר. מעשה כזה היה מנוגד לרוח מוסד הנשיא 2) מעיד על הרצון להתנחל גם בלבבות של הימין 3) נדמה לי שהמקרה הראשון של מי שהיה דובר גם של ראש ממשלה וגם של נשיא.

העיתונאית מורן אזולאי כתבה בטויטר: "זה לא יאמן שסוגרים פה חשבונות פוליטיים עם נתניהו על הגב של דובר הליכוד, נאור יחיא. הכי מצחיק שרבים מהמטנפים לא החליפו איתו מילה בחייהם. מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, חרוץ, מסור, נגיש ובעיקר יודע את העבודה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *