עיריית בני ברק: בתי מדרשות היכלי תורה ואולמות אירועים הם מקורות ההדבקה

מסע הסברה חסר תקדים לשינוי תודעתי מהיר בקרב תושבי העיר

במסע הסברה חסר תקדים פועלת עיריית בני ברק לשינוי תודעתי מהיר בקרב תושבי העיר לנוכח גל התחלואה וקצב ההדבקה בעיר.

מניתוח נתוני ההדבקה בחמ"ל העירוני עולה, כי מקורות הסיכון וההדבקה הינם בשל חוסר הקפדה על ההנחיות בפרט בחללים סגורים ובכלל זה בתי מדרשות והיכלי תורה, ומיקוד גובר על קיום שמחות ואירועים בהם נדמה היה עד כה כי נהלי ההתנהגות אינם ידועים לציבור.

בהחלטה מיוחדת אותה קיבל ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, מפעילה עיריית בני ברק מערך הסברתי גדול והיקפי במכלול האספקטים, במטרה ברורה להקיף את תחומי הידע ולהעביר מידע ברור ומדויק לציבור.

פרק מיוחד בחוברת עוסק בקיום שמחות על פי ההנחיות, יריעה מורחבת ומפורטת שנועדה לחולל שינוי מהיר ומיידי בהתנהלות הציבור ובאחריותם של בעלי השמחות למנוע חלילה הדבקה ואסון.

בנוסף, מפרסמת עיריית בני ברק הנחיות מפורטות על אופן חבישת מסכה, בתוספת איורים והמחשה ברורה, במטרה להעביר את המסר הברור כי 'מסכה תקנית ומלאה, יש בה תועלת. מסכה בצורה שונה – הינה חסרת משמעות.

לצד ההסברה מפעילה עיריית בני ברק מערך אכיפה נרחב ומשמעותי, כאשר מאות דוחו"ת ניתנו לבעלי עסקים בעיר בגין הפרת הנחיות ובכלל זה הפרת תנאי 'התו הסגול' בהכנסת לקוחות ללא מסכה.

אכיפה מיוחדת נערכת באולמות השמחה, כאשר צוות השיטור העירוני עורך ביקורי פתע בכלל האולמות בעיר סביב שעות השמחה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חהץבורת נוכלים

    …יותר ממה שההודעה של הליצן מהעירייה אברם רובנשטין ראש עירית רשבם..מצחיקה..היא מרגיזה הרי המושחת הזה בשותפות עם משפחת קנייבסקי גרמו להתפשטות הנגיף בבני ברק..כדי לרומם את ..הניסים היוצאים מהבית שם.וכדי לסייע לשר התיירה יענקי קנייבסקי לגייס הרבה הרבה רובלים בחסות . המצוקה של הציבור..ופיתאום המושחת הזה רובנשטיין נזכר שהמוקד להפצת הנגיף זה אולמות ובתי מדרשות..רשע מרושע..תניח את המפתחות..לנהל עיר אתה לא יודע..רק לדאוג למשפחה שהשתלטה על העיר…זהו…מגיע לתושבי העיר שיסבלו…

    מוטקע בלוך |
    הגב