רגב מאשימה את גנץ: "בושה שסותם את פיה של המתלוננת"

לאחר שהבוקר האשימו בשמאל כי מירי רגב תפרה את התיק לבני גנץ, שרת התרבות מגיבה להאשמות כלפיה. צפו

אם מישהו חושב שכאשר אישה במצוקה תתקשר לצוות לשכתי ואנחנו נתעלם ממנה, הוא טועה.זו בושה ותעודת עניות לארגוני הנשים שלא פוצים פה בפרשה הזו.זו בושה לך בני גנץ, שאתה עושה הכל כדי לסתום לה את הפה.אם זה היה קורה חלילה למישהו מהימין, אנחנו כבר יודעים איזה קול זעקה היה נשמע כאן.נאווה, אנחנו מחזקים אותך!

פורסם על ידי ‏Miri Regev מירי רגב‏ ב- יום חמישי, 28 בפברואר 2019

לאחר שהבוקר הואשמה מירי רגב כמי שפעלה מאחורי הקלעים לפרסם את פרשת ההטרדה של נאווה ג'ייקובס, שטוענת כי בני גנץ הטריד אותה לפני 40 שנה בכפר הירוק, בצהרים הגיבה שרת התרבות מירי רגב לטענות ואמרה: "אם מישהו חושב שכאשר אישה במצוקה תתקשר לצוות לשכתי ואנחנו נתעלם ממנה, הוא טועה."
בראיון לערוץ 2 הוסיפה שרת התרבות, "זו בושה ותעודת עניות לארגוני הנשים שלא פוצים פה בפרשה הזו".

רגב אף האשימה את גנץ, "זו בושה לך בני גנץ, שאתה עושה הכל כדי לסתום לה את הפה. אם זה היה קורה חלילה..".

בתגובה לפוסט שהופץ הבוקר ברשתות החברתיות בו מאשימה נאווה ג'יקוובס אשה מארה"ב את בני גנץ שעשה בה מעשים חמורים בימים בהם שימש כרפתן בכפר הירוק מסרו היום ב"כחול לבן": "מדובר בשקר מוחלט! אמש זו הייתה עלילת דם על קבריהם של חללי צה"ל הקדושים, והערב זו עלילה חסרת שחר שטופלים על בני גנץ ועל ימיו בכפר הירוק בשנות ה-70. ההסתה הפוליטית חצתה גבולות. האירוע מטופל ברמה המשפטית".


ואילו הליכוד הוציא הודעה בה כי הליכוד אינו קשור לפרסום המדובר על בני גנץ ברשתות החברתיות.

בראיון במהדורה המרכזית עם המתלוננת נגד בני גנץ היא פרצה בבכי: ״זה לא עלילת דם. זה סיפור אמיתי. אין לי שום אינטרס ואני לא מכירה אף אחד. פרסמתי רק למען האמת. שום גורם פוליטי לא עומד מאחורי זה. אני לא מכירה פוליטיקאים״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *