"שליפת נשק מול תלמידים הוא אירוע חמור ביותר"

בעקבות אירוע שליפת הנשק אתמול בעיר בית שמש – ח"כ משה קינלי טורפז (יש עתיד) בדיון וועדת החוקה: "חובתה של משטרת ישראל לאכוף הפרת הנחיות, אך שליפת נשק מול תלמידים הוא אירוע חמור ביותר"

בעקבות אירוע שליפת הנשק אתמול בעיר בית שמש – ח"כ משה קינלי טורפז (יש עתיד) תקף בדיון וועדת החוקה את המשטרה. "חובתה של משטרת ישראל לאכוף הפרת הנחיות, אך שליפת נשק מול תלמידים הוא אירוע חמור ביותר"

"הסתובבתי בימים האחרונים בריכוזים חרדיים, בבני ברק ובירושלים, רוב מוחלט של האנשים נשארים בבתים ולא מפעילים עסקים. התנועה דלילה עד בלתי קיימת. לצד זאת ישנן קהילות שעושים דין לעצמם, ועל כך אני אומר ברור, חייבת להיות אכיפה משמעותית, ועל המשטרה לבצע את עבודתה".

"יחד עם זאת", הוסיף ח"כ טורפז, "אתמול אירע מקרה חמור במיוחד בעיר בית שמש. אל תלמוד תורה בעיר שנפתח שלא כדין הגיעה ניידת משטרה, עד כאן הכל בסדר. אלא שהשוטר שהגיע למקום שלף את נשקו וירה באוויר לעיני הנוכחים במקום, בתוכם גם ילדים".

ח"כ טורפז הוסיף, "כאיש חינוך וכמנהל בית ספר לשעבר, חמור מאוד בעיני שדבר כזה קורה מול תלמידים. מחובתה של משטרת ישראל לבצע אכיפה אך שליפת נשק זה אירוע שאין לעבור עליו לסדר היום. אני קורא למשטרת ישראל לעשות סדר, לבצע אכיפה במוסדות לימוד בהם מתקיימים לימודים בניגוד להנחיות ומצד שני צריכה להיות אמורה ברורה נגד האירוע החמור מאוד של שליפת נשק חם מול תלמידים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *