אברהם פריד ריגש את החיילים החרדים לקראת יום הכיפורים

מאות החיילים החרדים שמעו דברי חיזוק והתעוררות מפי הרב זמיר כהן, הרב בר חיים, ממייסדי עמותת נצח, כמו גם ממוטי מוריוסף שריגש את החיילים כשדיבר על בנו שנפל על ידי מחבלים ועל האמונה החזקה שלו גם לאחר מכן

היום (ד), התקיים אירוע חיזוק מיוחד לחיילים חרדים לקראת יום הכיפורים שנערך ואורגן על ידי עמותת נצח ובשיתוף מנהלת חרדים בצה"ל והאגף הבטחוני חברתי בנשרד הבטחון.

מאות החיילים החרדים שמעו דברי חיזוק והתעוררות מפי הרב זמיר כהן, הרב בר חיים, ממייסדי עמותת נצח, מוטי מוריוסף שריגש את החיילים כשדיבר על בנו שנפל על ידי מחבלים ועל האמונה החזקה שלו גם לאחר מכן וכן, על הליווי והתמיכה של עמותת נצח, יוסי לוי, מנכ"ל עמותת נצח סיפר לחיילים על החסד האחרון של יובל מוריוסף שנפל על ידי מחבלים כשהחליף חבר שרצה לצאת לחג ונשאר במקומו לשמור.

לאחר מכן, הופיע בפני החיילים, אברהם פריד, גדול הזמר החסידי להופעה וריקודים עם החיילים ביחד עם רבני עמותת נצח בשמחה וריקודים. במהלך האירוע יוסי לוי, העניק לאברהם פריד ולמלחין האגדי יובל סטופל, אות הוקרה על תרומתם בפעם השלישית כשהגיעו בהתנדבות מלאה לשמח את החיילים החרדים במסגרת אירועים של עמותת נצח.

אברהם פריד אמר לחיילים שהוא שמח לפגוש אותם וגאה בהם על תרומתם לביטחון המדינה ואיחל להם שנה טובה וגמר חתימה טובה לחיילים ובני משפחתם.

אברהם פריד מופיע בפני חיילים חרדיים (צילום: חיים טויטו)
חיילים חרדיים (צילום: חיים טויטו)
אברהם פריד משמח חיילים חרדיים (צילום: חיים טויטו)
הרב זמיר כהן בהרצאה לחיילי נצח יהודה (צילום: חיים טויטו)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *