אדלשטיין הולך על כל הקופה: "ארוץ לראשות הליכוד מול נתניהו"

בראיון של חבר הכנסת יולי אדלשטיין לערוץ 12 הוא מצהיר כי "ארוץ לראשות הליכוד מול נתניהו." לדבריו, ״איתו – נישאר תמיד באופוזיציה״. מסביבת נתניהו נמסר: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית. בנימין נתניהו נבחר שוב לראשות הליכוד ברוב עצום

בראיון של חבר הכנסת יולי אדלשטיין לערוץ 12 הוא מצהיר כי "ארוץ לראשות הליכוד מול נתניהו." לדבריו, ״איתו – נישאר תמיד באופוזיציה״. מסביבת נתניהו נמסר: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית. בנימין נתניהו נבחר שוב לראשות הליכוד ברוב עצום של 72.5% רק לפני פחות משנתיים. כל מי שמעוניין להתמודד על ההנהגה מוזמן לעשות זאת בפריימריז."

מקורבי אדלשטיין אמרו לו "שאין לו שום סיכוי מול נתניהו והוא יתבזה. הסיבה היא שמול נתניהו יהיה כנראה יותר מועמד אחד והמחנה נגדו יתפצל. בנוסף סקרים פנימיים מראים שאדלשטיין מפגר אחרי ברקת בקרב הירושה".

אדלשטיין אומר עוד לעמית סגל: "לא חייבים בחירות, יש בכנסת 70 מנדטים ימניים, אפשר להרכיב ממשלה בראשותי עוד בכנסת הזו. ‏ראש הממשלה בנט לחץ ליולי אדלשטיין את היד כשירד מנאום פתיחת המושב, בהפגנתיות ליד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו."

ח"כ מיקי זוהר הגיב: ה"ליכוד תנועה דמוקרטית, אולי היחידה כיום במפה הפוליטית. מי שרוצה – מוזמן להתמודד. בע״ה נמשיך לתמוך בבנימין נתניהו ונדאג שינצח כל מועמד״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *