איומים בגלל טעות: דנה ויס הגישה תלונה למשטרה

העיתונאית דנה ויס (חברת החדשות, 12) הגישה תלונה במשטרה בעקבות איומים שקיבלה בימים האחרונים, לאחר שאמרה בשידור החי עם נחיתת הנשיא כי ביידן לא התייחס לא לחץ את ידו

העיתונאית דנה ויס (חברת החדשות, 12) הגישה תלונה במשטרה בעקבות איומים שקיבלה בימים האחרונים, לאחר שאמרה בשידור החי עם נחיתת הנשיא כי ביידן לא התייחס לא לחץ את ידו, בעוד שבפועל ביידן פנה לנתניהו באופן מיוחד ולחץ את ידו.

ברגעי לחיצת היד בין ביידן ונתניהו בטקס ביום רביעי, ויס, הקריאה מספר ציטוטים מנאום ביידן שהסתיים. שניות לאחר מכן, הכתבת הפוליטית דפנה ליאל ציינה ש"ביידן ניגש במיוחד ללחוץ יד לראש הממשלה לשעבר". כדקה וחצי לאחר לחיצת היד אמרה ויס כי "אם שמתי לב נכון, הנשיא ביידן שמכיר היטב את נתניהו לא הפנה לו מבט ולא לחץ את ידו", בעת שביידן צעד על השטיח האדום, כל החברים באולפן תיקנו אותה.

נתניהו פרסם בעמוד הטוויטר שלו שני ציוצים על הטעות תוך פחות מ-3 שעות. גל של תגובות החל נגד ויס ברשתות החברתיות על ידי תומכי נתניהו, שכעסו על רצף "הטעויות"(גרפיקה מוטעת בסקרים, ואי הוצאת פושים בזמן החקירה הנגדית של הדס קליין) של ערוץ השלטון כנגד הליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *