אנשי צו 9 לנתניהו, גנץ ואייזנקוט: מדינת ישראל ממשיכה לממן טרור

ביום בו צה"ל מפנה חלקים נרחבים ברצועה, כותבת תנועת צו 9 לקבינט המלחמה: "עדיין לא השתחררתם מהקונספציה"

עם ציון חצי שנה למתקפת השבעה באוקטובר ולפרוץ המלחמה בעזה, פונה תנועת צו 9 לקבינט המלחמה בטענה שהוא עדיין שבוי בקונספציה ומדינת ישראל ממשיכה לסייע לטרור. תנועת צו 9 היא זו שמובילה את המאבק נגד העברת הסיוע לחמאס ונגד ארגון הטרור אונר"א.

בתנועה כתבו: "חצי שנה עברה מאז שאיבדנו 1,200 בנים ובנות מטובי הארץ, בכל מנעד הגילים שרק מרצחים תאבי רוע יכלו לפגוע בהם. חצי שנה ש־133 אהובים ויקרים שבויים שם, והמשפחות שלהן חיות בחרדה עצומה לגורלם, ומתוך רצון להביא את אלו שכבר לא בין החיים לקבורה.

עוד הוסיפו וכתבו: "ביממה האחרונה נוספו ארבעה חיילים יקרים לאבידות הכבדות של המלחמה: עידו ברוך, אמיתי אבן שושן, ריף הרוש ועילאי צעיר הי"ד. חצי שנה עברה, ועדיין לא השתחררתם מהקונספציה. מדינת ישראל ממשיכה לממן טרור כאילו כל זה לא היה, וממשיכה להעביר סיוע גם כשהוא מגיע לידיים הרצחניות של חמאס. אזרחי מדינת ישראל רוצים לדעת שבטחונם מעל כל פוליטיקה ושיקולים זרים".

בתנועה דרשו מהשרי הממשלה לעשות מעשים הומניטריים לטובת אזרחי המדינה ולפגוע בחמאס בצורה הכי אנושה שאפשר ובכך ליצור את הלחץ לשחרור החטופים, לשמור על החיילים ולכבד את הנופלים. בנוסף, הודיעו כי ימשיכו לעקוב אחרי מתן הסיוע ואם הוא ימשיך להגיע לחמאס "המשאיות ייחסמו על ידי מאות הפעילים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *