באמצעות הפלטפורמה המבוקשת: הת"ת מירושלים גייס סכום תקדימי ב-36 שעות

ת"ת "דרכי נועם" בירושלים גייס בתוך 36 שעות בלבד סכום תקדימי של כחצי מיליון דולרים לטובת מבנה מרווח • את ההצלחה הם זוקפים לזכות חברת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה" שהוכיחה כי היא הפלטפורמה הטובה והמקצועית ביותר בקמפיינים מסוג זה

זינוק חסר תקדים נרשם במהלך השבוע האחרון בשוק גיוס ההמונים בעולם התורה כאשר תלמוד תורה בירושלים הצליח בתוך 36 שעות לגייס סכום חסר תקדים, דבר שיסייע להם לעזוב את המבנה הישן והארעי ולצאת לדרך חדשה לקראת כניסת התלמידים למבנה מרווח לתועלתם ולרווחתם של עשרות התלמידים, המלמדים ואנשי ההנהלה.

מדובר בתלמוד תורה "דרכי נועם" הממוקם בירושלים ומיועד לבני משפחות אמריקאיות שהגיעו להשתקע בארה"ק, תלמוד התורה שקנה לו שם של כבוד בעולם התורה והחינוך היה ממוקם במבנה ארעי ומיושן, דבר שהעיב על אווירת הלימודים בתלמוד התורה.

במשך תקופה ארוכה חיפשו בהנהלת תלמוד התורה פתרון חילופי, כאשר כל העת הם ניסו לעבור למבנה מרווח יותר. הפתרון היה רחוק מן המציאות וזאת בעקבות העלויות הגבוהות שצעד כזה דורש מהנהלת תלמוד התורה. לפני תקופה החליטו בהנהלת תלמוד תורה "דרכי נועם" לצאת בקמפיין גיוס המונים בקרב הורי התלמידים במטרה להגשים את החלום. לצורך כך הם שכרו את שירותי חברת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה" אשר לה מוניטין עצום בשוק התרומות בעולם היהודי במטרה להגיע ליעד הנחשק.

אנשי חברת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה" שפרצה לשוק התרומות הישראלי רק לפני מספר חודשים וכבר הפכה לשם דבר, התגייסו למען המשימה כאשר הם אף נוטלים חלק מרכזי באסטרטגיית הקמפיין ובמסרים הנכונים שיועברו להורי ומשפחות התלמידים.

וכך, לאחר תקופת הכנה, יצאו בתלמוד התורה בקמפיין מצ'ינג כאשר תוך 36 שעות בלבד הם גייסו סכום של כחמש מאות אלף דולרים, דבר שהפך לשיחת היום בעולם גיוס ההמונים. בת"ת "דרכי נועם" ציינו לשבח את חברת "צ'רטי אקסטרה" אשר הוכיחה כי היא הפלטפורמה הטובה ביותר לכך.

עם סיום הקמפיין המוצלח אמרו בהנהלת הת"ת כי במהלך השנים האחרונות הם עשו 4 קמפיינים שונים, אך רק כעת הם ראו הצלחה של ממש בגיוס הכספים. לדבריהם, "עד עתה השתמשנו בפלטפורמות אחרות, אך כעת לקחנו את הפלטפורמה המקצועית של "צ'רטי אקסטרה" שהוכיחה את עצמה כדבר הלוהט בשוק גיוס התרומות. את ההבדלים ראינו מיד. הן בצורת גיוס הכספים והן בפלטפורמה הנגישה והנוחה לתרומה. "אנו מודים מקרב לב להנהלת החברה שעשתה שירות מעולה במאור פנים ובנפש חפצה".

יצוין כי בפלטפורמה של "צ'רטי אקסטרה" ניתן לתרום בקלות ובמהירות באמצעות טכנולוגיית צ'ק אאוט מהיר בקליק אחד, דבר שלא מצוי בפלטפורמות אחרות, אז פעמים רבות בשיאו של הקמפיין הפלטפורמה עוצרת מלכת או לחילופין קורסת לחלוטין. בנוסף הפלטפורמה מתהדרת בגישה מהירה בכניסה וביציאה, אפשרויות חלוקת תרומות לקבוצות שונות בסכומים שונים ותגובה שונה לכל אחד, וכן אפשרות שיחות חוזרות לתורמים אשר מציינים כי הם מעוניינים לתרום באמצעות שיחת טלפון, כך שאף תורם לא נאבד.

בבדיקה מעמיקה שערכו בהנהלת חברת "צ'רטי אקסטרה" הם מצאו נתון מעניין: ככל שהתורם שוהה זמן ממושך יותר בפלטפורמה כך התרומה שלו גודלת, ופעמים שהוא אף יתרום מספר פעמים. בדיוק מהסיבה הזו הם החליטו ליזום אינטראקציה חברתית בפלטפורמה הכוללת הערות, תשובות, תגובות וכיוצא בזה, כך שהתורמים נהנים יותר בפלטפורמה, שוהים בו זמן ממושך יותר, וכך בעצם ניתן לגרוף סכום גבוה בהרבה של תרומות באופן מהנה ונוח.

אם בכל מקום אחר השימוש בפלטפורמת גיוס הכספים קשה ומסורבלת אזי ב"צ'רטי אקסטרה" הכל מרענן ונוח. באמצעות פיתוח ייחודי ניתן לתקשר ישירות דרך הפלטפורמה עם התורמים דבר שמוסיף המון לשלוות הנפש של מנהלי העמותה והמוסד, ובעצם בגיוס סכומי עתק בצורה מהירה, נוחה וקלילה.

מעבר לטכנולוגיה החדשנית והמהירה כמו גם הליווי הצמוד שמקבלים מנהלי הקמפיין מצד חברת "צ'רטי אקסטרה", החברה מתהדרת במחיר נוח לכל כיס בפער ניכר משאר החברות הקיימות כיום בשוק גיוס הכספים. מנהלי מוסדות רבים שערכו בתקופה האחרונה קמפיינים בפלטפורמה של החברה אמרו כי המחיר, השירות והאמינות הטכנולוגית של הפלטפורמה, גרמה להם לרצות לערוך שוב את הקמפיינים שלהם בחברה, דבר שהוכיח את עצמו מעבר לצפיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *