בדרך לחסינות עדר? מעל 16.000 מאומתים

למעלה מ-16,000 מאומתים נתגלו ביממה האחרונה בישראל. במקביל, נמשכת העלייה במספר החולים קשה שעומד היום על 134

למעלה מ-16,000 מאומתים נתגלו ביממה האחרונה בישראל. במקביל, נמשכת העלייה במספר החולים קשה שעומד היום על 134, עם זאת מדובר  במספר זעום לעומת הגלים הקדומים, אז אושפזו מעל 700 קשים.

‏מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר בראיון לרשת ב' :"לא הולכים על חסינות עדר כאידיאל או כאידאולוגיה. יש הרבה הדבקות, נגיע למספרים גבוהים, ויכול להות שזה יוביל אותנו יחד עם חיסונים לחסינות עדר".

הפרופ' סלמאן זרקא, ממונה הקורונה, אמר ליניר קוזין בגל"צ: "הגענו השבוע ל-200,000 בדיקות PCR ביום, ויש פוטנציאל להגיע עד כ-250,000. לא ניתן כרגע לבדוק את כל הציבור. במצב התחלואה כרגע, בואו נמקד את הבדיקות לאנשים בסיכון, במיוחד כי יש לנו תרופות ונוכל לעזור להם".

בנתיים במשרד האוצר עוד לא מוכנים לדבר על פיצויים, אך ענפים שלמים במשק כבר החלו להרגיש את המחיר הכלכלי הכואב של גל האומיקרון ומדווחים על ירידה משמעותית בהכנסות בשבוע האחרון בעקבות הזינוק בתחלואה ובבידודים "חטפנו כמו בסגר הראשון, רק בלי הפיצויים" אומרים בעלי העסקים.

בפעם הראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה, תקבלו הזדמנות לשאול באופן ישיר את ראש שירותי בריאות הציבור, הד”ר שרון אלרועי פרייס שאלות בכל הקשור לקורונה.

המשדר יתקיים במסגרת התוכנית “על הקצה” המשודרת בכל יום חמישי בשעה 20:00 בהגשתם של יעקב גרודקה וישראל כהן.

התוכנית תעבור בשידור חי ממשל”ט הקורונה הסמוך לנתב”ג ואתם יותר ממוזמנים להשאיר שאלות ראש שירותי בריאות הציבור בדרכים הבאות:

טלפון: 0723809133

וואטסאפ 0543-900-800

הד”ר שרון אלרועי פרייס היא רופאה מומחית ברפואה פנימית, במחלות זיהומיות ובבריאות הציבור. ביולי 2020, במהלך התפשטות מגפת הקורונה בישראל, מונתה לממלאת-מקום ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ומינואר 2021, היא משמשת ראש שירותי בריאות הציבור. קודם לכן הייתה סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל בחיפה.

במסגרת כהונתה בתפקיד זה קיימה לא פעם מסיבות עיתונאים והעבירה תדרוכים לעיתונות, אך מעולם לא השתתפה בתוכנית במסגרתה המאזינים יכולים לשאול אותה שאלות באופן ישיר. על כן, המשדר המיוחד שיקיים רדיו קול ברמה נחשב למיוחד במינו.

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *