בחייהם ובמותם לא נפרדו: אביו של משי זהב נפטר בזמן השבעה על האמא

אביו של יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, הלך לעולמו במהלך השבת, בזמן שהמשפחה כבר יושבת שבעה על האם שנפטרה מהנגיף

אביו של יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, הלך לעולמו במהלך השבת, בזמן שהמשפחה כבר יושבת שבעה על האם שנפטרה מהנגיף. משי זהב איבד גם את אחיו בחודש האחרון, שנפטר לאחר שנדבק בקורונה.

"עלה המוות בחלוננו", כתב משי זהב בפוסט בפייסבוק. "שבר על שבר על שבר הושברנו. מכה אחר מכה. אחי הצעיר משה ז"ל, אמי מורתי ז"ל ועכשיו אבי מורי ז"ל – כל זה בתוך שלושים יום. גדול כים שברנו, מי ירפא לנו?".

"רבונו של עולם, אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון, ניסיון קשה וכואב. אוי כמה כואב. אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך",  המשיך יו"ר זק"א. "כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה. אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסר והרחמים, כפי שחינכו אותי הוריי היקרים ז"ל. הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

ארגון זק"א מסר: "בחייהם ובמותם לא נפרדו – משפחת זק"א משתתפת באבלו הכבד והכאוב של יו"ר הארגון יהודה משי זהב, בפטירת אביו הרב מנחם מנדל ז"ל, תוך ימי השבעה על אמו מרת שרה זיסל ע"ה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *