ביבי התייחס לתרומות, יאיר תקף את עמית סגל

ציפייה דרוכה במערכת הפוליטית לקראת החלטת ראש הממשלה לשעבר

בצל הסערה הפוליטית סביב החתימה האפשרית של נתניהו על העסקה, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הודעת תמיכה לאלפי התורמים, "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה לב אדום".

יאיר נתניהו מגיב לטענות כנגד קמפיין ההתרמה לאביו: "פרעות בלפור של השמאל עם המיצגים המפוארים של הגיליוטינות וחבלי תלייה, מומנו במשך שנה וחצי ע״י מליארדרים שמאלנים מהארץ והעולם. העלות המשוערת : מאות מליוני שקלים. תחשבו כמה נזקקים, נכים וניצולי שואה היה אפשר לממן בסכום הזה."

‏יאיר נתניהו תקף את הפרשן הפוליטי של חדשות 12, "עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמודתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה,ולא פעם אחת מאז.מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד."

בתוך כך בליכוד מעדכנים כי נתניהו צפוי להגיע בהמשך הערב להצבעות במליאה.

אחרי הפגישה של נתניהו ובני משפחו עם עורכי דינו, גורם המעורה בפרטים מעריך כי אם היועץ המשפטי לממשלה יהיה נכון לפעול במסגרת לוח זמנים קצר והדוק – הכיוון יהיה ללכת להסדר טיעון. זאת, חרף ההתנגדות של בני משפחתו של נתניהו.

אמש פורסם ב”מהדורה המרכזית” כי שרה נתניהו שינתה את דעתה במהלך סוף השבוע והתנגדה להסדר הטיעון, לדעתה שותפים גם שני הבנים יאיר ואבנר. מולם ניצבים הסנגורים שסבורים שהעסקה היא הזדמנות מצוינת בשביל ביבי.

גורמים בפרקליטות עשויים לדרוש כי הנאשם יחזור בו מהמתקפות על המשטרה ועל הפרקליטות, ואף יכיר בניקיון הדעת והכפיים והענייניות – ושלא הייתה רדיפה או אפליה כלשהי. מנדלבליט לא יילך לעסקה בלי הסכמתם של הפרקליטים העוסקים בתיק.

בכיר בפרקליטות אמר הערב לגיא פלג כי הסיכוי להסדר הוא “קטן מאוד עד כדי קלוש”. לדבריו, “התקשורת הולכת הרבה יותר קדימה מהמציאות – אין מבחינה מעשית כמעט זמן”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *